Hoeveel vriendinnen hebben jullie?

titel zegt ht al (A)

Ik heb meer vrienden dan vriendinnen xD

Ik heb geen vaste vriend of vriendin, ik heb meerdere die me goed kennen.
Een oud collega is een vriendinnetje van me.
Ik heb OA vriendinnetjes van m’n vorige opleiding.
Een goede vriend van de middelbare school.

me too.
Maar échte vrienden zijn maar op 1 hand te tellen.

Best veel ‘normale’ vriendinnen
en een stuk of 7 echt hele goede vriendinnen.
en alle slowmensjes xD.

Volgensmij heb je als tiener zo tussen de 3 en 10 beste vrienden had ik gelezen :stuck_out_tongue:

vriendinnen? 3 echte vriendinnen zeg maar… de rest zijn allemaal jongens trouwens :’)

1 beste vriendin
en 2 goede vriendinnen
Ik vind alleen ‘beste vriendin’ zo raar klinken maarja

Ik heb een groepje goede vriendinnen. Ongeveer vijf vriendinnen denk ik zo, ik weet het niet precies.

Mijn echte vrienden zijn op 1 hand te tellen , de rest van de mensen waarmee ik omga zie ik eerder als goede kenissen. Dat zijn een soort van fairweather-friends , ze zijn er als het goed met me gaat maar als ik me kut voel zijn ze er niet en kan ik altijd bij een van mijn echte vrienden terecht =D

3 écht beste vriendinnen.
1 allerbeste vriend.

en geen idee hoeveel gewone vrienden en vriendinnen.
en dan heb je nog de vage kenissen. :zipper_mouth_face:

4 Beste vriendinnen.
4 Goede vrienden

niet veel
1 goede vriendin/ beste vriendin
4 normale vriendinnen

2 beste vriendinnen
2 beste vrienden
en 3 “normale” vriendinnen

Ik heb vier vriendinnen en twee vrienden waarmee ik altijd ben. Maar verder wel heel veel mensen waar ik goed mee om ga. Sommige dingen die ik niet met mijn ‘beste’ vrienden bespreek, bespreek ik wel weer met andere vrienden.

Vanavond gaan we iets drinken met een stuk of 25 man, dat zijn denk ik wel de mensen die ik gewoon echt kan waarderen en vaak zie. Maar niet mijn beste vrienden die alles van me weten ofzo.

Meestal vrienden eigenlijk

Ik heb 2 echt vriendinnen, 1 echte vriend. En verder wel gewoon normale vriendinnen op school, maar niet echt beste of zo.

Ik heb geen beste vriend(in)
Daar doe ik niet aan.

verders 6 goede vrienden (jongens en meisjes dan)
en dan nog zat normale vrienden waar ik wel mee omga.

Geen x’)

2 echt goede vriendinnen waar ik alles tegen zeg,
1 wel goede vriend
en dan nog 8 vriendinnen, waarmee ik in de pauze sta te kletsen en wel eens mee naar huis neem…