Hoeveel vriendinnen heb jij ?

*nieuwsgierig* hihi, ben wel eens benieuwd hoeveel vriendinnen jullie hebben . En heb je een beste vriendin ?

Ik heb maar 5 vriendinnen ofzo, de rest zijn allemaal jongens (:
Want die zijn veel chiller.
En nee ik heb geen beste vriendin.

och, wat kan je precies tot vriendinnen rekenen?

hmmm. 9?
Dat is niet echt veel. xd

neehoor, ik heb nu 6 vriendinnen. Ik had er wel meer , maar die moesten van 1 dingetje een groot probleem maken , dus nu zijn we geen vrienden meer.

Eigenlijk mag ik niet klagen. Tot nu toe, maar ik krijg een nieuwe klas dus dat worden er meer, ik denk rond de 15/20.
En ja dat zijn wel allemaal goede vriendinnen. Maar ik heb nooit mogen klagen, spreek ze ook allemaal veel.

Ik heb niet echt een vriendengroepje of zo.
1 goede vriendin, 1 halve of gewone vriendin, een nepachtige vriendin en klasgenoten waarmee ik wel redelijk om kan gaan (maar waar ik verder geen contact mee heb).

ik heb 5 echte vriendinnen zegmaar, waarvan 1 mn bestiee <3
en met anderen ga ik wel om maar ben ik niet heel close mee ofzo

beter wat minder ECHTE vrienden dan 100000 “kennissen” zegmaar.

datduss, ben er wel tevreden over hoor

Dat is niet veel zegt ze dan :stuck_out_tongue: Ik heb er 2 eigenlijk 0 en nog mensen met wie ik gewoon om ga op school maar dat zijn niet echt vriendinnen.

wow, dat zijn er wel veel hihi.

2 echte vriendinnen, en verder eentje niet echt lol ;p en voor de rest gewoon mensen waarmee je kan kletsen, maar waar ik ook weer geen vriendin van ben ;p

Maar mijn vriendinnen zitten niet in hetzelfde vriendengroepje. xd
Het zijn echt ‘overal vandaan’-vriendinnen.
En ik heb 1 beste vriendin.

Ik kan er geen echt vriendinnen noemen.

ja, dat heb ik ook een paar echte vriendinnen en dan nog een paar waar je gewoon mee kletst, maar die bel ik niet als ik bijv. zin heb om buiten te gaan chillen ofso xd

Ik ben vriendloos. :guitar:

idd ;p

Spreken jullie dan ook vaak af met die vriendinnen , of zitten jullie vaak thuis ?

Hoezo dat ?

Ik heb wel een aantal vriendinnen,
maar daar zit niet echt iemand tussen waarvan ik zeg; dat is nou echt een goede vriendin of een vriendin voor het leven.

Sorry maar wat is dat nu voor een domme vraag?
Er zijn heus mensen die geen vrienden hebben, dan ga je toch niet vragen ‘hoezo dat’ Kun je je zelf toch ook wel bedenken.

Samen met mij :grinning: