Hoeveel vriendinnen heb jij?

dat was mijn vraag.
ik heb twee heel goede vriendinnen, waar ik best veel meedoe.
en dan ook nog twee vriendinnen waar ik wel iets minder mee omga.
en dan nog de school en sport vriendinnen, maar daar spreek ik nooit mee af.

Wanneer is iemand een vriendin?
Als je het er leuk mee hebt, je verhalen deelt of er mee afspreekt?
Dat vroeg ik me dan even af.

goeie vriendinnen? ehm 5 echt goeie en nog 6 waar ik ook echt veel mee omga maar niet álles over me weten

ik denk aan een vriendin als je er mee afspreekt en een deel van je geheimen bij haar kwijt kunt.

4 vriendinnen.
Ik ga echt bijna alleen maar met jongens om verder :’)
Meisjes zijn vaak van die zeikerds.

6 vriendinnen die ik álles vertel (of kan vertellen, soms kom ik er niet aan toe).
Maar ik ben best wel een open boek eigenlijk.
En verder kan ik met iedereen heel goed opschieten. Eerst was ik heel verlegen en durfde ik met bijna niemand om te gaan, maar dat is ineens helemaal omgeslagen en nu praat ik zeg maar met iedereen en kan ik het met iedereen goed vinden (en dan bedoel ik ook écht iedereen: de ‘stoere’ jongens en meiden, de ‘populaire’ meiden, de ‘stille’ jongens en meiden enz.)

Ook 2 denk ik.
En een lief lief vriendje.

Echt goede vriendinnen/vrienden zijn op 1 hand te tellen bij mij. Ik heb twee grote vriendengroepen dus dat zijn er wel meer.

Ik heb een lief vriendje en 2 goede vriendinnen. Ik ben niet echt een vrienden mens. Ik heb liever een klein aantal goede vriendinnen dan een hand vol kennissen. Plus ik heb nooit zin om super sociaal te zijn : )

Mijn echte/goede vriendinnen zijn op 1 hand te tellen, maar ik heb ook gewoon meer mensen waar ik dagelijks mee praat enzo :slightly_smiling_face:

Mijn goede vriendinnen zijn er 10, maar daarvan zijn er 3 toch wel de beste (al best lang ook) vertel ze eigenlijk ook allemaal wel alles maar het zijn er “zoveel” dat ik er niet aan toe kom ze allemaal alles te vertellen. Maar met hun ga ik veel uit en leuke dingen doen. En dan nog een vast groepje van 4 jongens waar ik ook veel leuke dingen mee doe en die altijd voor me klaar staan. En mijn lieve vriendje <3 maar dit zijn de leukste personen in mijn leven, waar ik het liefst mee uitga en leuke dingen mee doe.

Ja ik heb ook niet altijd zin om sociaal te doen. Ik heb best een grote goede-vriendengroep, maar ik spreek meestal maar met een paar af. Ik heb 2 beste vrienden.

Ik ga praktisch maar echt met één iemand om.
Maar ik praat op school wel een beetje met iedereen.

Ik heb drie beste vriendinnen. Bij hun kan ik echt veel bij kwijt kan, met ze lachen en mezelf zijn. Daarnaast heb ik nog een vriendin die ook heel veel met twee van mijn beste vriendinnen omgaat, ook een heel goede vriendin van me, maar ken ik niet lang genoeg om haar een ‘beste’ vriendin te noemen. En dan heb ik nog een paar vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe, zoals uitgaan. Maar mijn echte vriendinnen zijn op één hand te tellen, dat is ook goed denk ik.

serieus, soms voel ik me best vriendloos.

eerst had ik trouwens echt twintig vriendinnen, maar vorig jaar ofzo werdeb het allemaal bitchesdie een voor een elkaar afslachten. (niuja, schreeuwen, roddelen, slaan) ik had geeeb zin om ook zo’n confrontatie te krijgen…

Iedereen denk ik wel eens. En als ik me vriendloos voel, bedenk ik me altijd dat er zoveel mensen zijn met alleen duizenden nepvrienden en geen enkele echte vrienden. Misschien dat je je dan beter voelt x)

Mijn nicht vroeg ook een keer aan me: “Hoeveel vriendinnen heb jij eigenlijk?”
Destijds ging ik om met ongeveer 4 meisjes, dus ik zei dat. Toen werd ik uitgemaakt voor vriendloos >.<

Maar word je dan ook echt uitgemaakt voor ‘een vriendloos persoon’ of zo dan? Of is het meer dat je je zo voelt.

4 ècht supergoede vriendinnen
dan nog een erg goede vriend
& een beste vriend : m’n vriendje
en voor de rest oppervlakkige vriendinnen en vrienden (;

4 in mijn klas, vooral alleen op school. Maar ik ga nu naar een andere school, dus het zal wel anders worden.
+ 6 ongeveer in een andere klas, maar minder goed. Dus die tellen dan niet.
3 meiden die ik bijna elke avond spreek.
4 jongens waar ik ook goed mee kan praten, of telt dat niet?

Dus echte vrienden 7.