Hoeveel vrienden heb jij?

Hoeveel vrienden heb jij?
  • Ik ben tussen de 10-14 jaar. 0 tot 3 vrienden
  • Ik ben tussen de 10-14 jaar. 5 tot 10 vrienden.
  • Ik ben tussen de 10-14 jaar. Meer dan 10 vrienden.
  • Ik ben ouder dan 14. 0 tot 3 vrienden.
  • Ik ben ouder dan 14. 5 tot 10 vrienden.
  • Ik ben ouder dan 14. Meer dan 10 vrienden.

0 stemmers

Hoi!

Voor een klein onderzoekje zou het mij enorm helpen als je zou invullen hoeveel mensen jij als vriend beschouwt, maar niet enkel waar je echt goede gesprekken hebt maar waar je ook buiten schooltijd mee afspreekt.

Invullen is in principe voldoende, dus je hoeft geen toelichting te geven
Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Sorry maar ik vind het een hele slechte poll :’)

Waarom vind je dat? Het is maar een klein onderzoekje. Ik moet weten wat het gemiddelde is van een aantal jongeren hun vriendengetal.

Ik ben 23 en heb 1 beste vriendin en een vriendje.

Dit, want als je er nou 4 hebt? Dat kun je dus niet invullen. En de uitslag zal niet erg secuur zijn als je maar 2 leeftijdscategorieën hebt.

Nee dat is waar, maar ik weet wel dat de meeste meiden hier niet ouder dan 21 zijn, op een paar na natuurlijk. maar de meeste zijn 16/17/18

beetje dom van mij indd

Ik vind het sowieso een moeilijke vraag.
Echt echt echte vrienden heb ik er maar 2/3 van. Dat zijn degene die ik vertrouw en die ik graag om me heen heb.
Maar ik ga met veel meer mensen gewoon goed om en dat zijn er gemakkelijk 20. Ik beschouw ze zeker niet allemaal als beste vriend, maar wel mensen voor wie ik klaar sta, mochten ze me nodig hebben.
Dat zijn degene die ik op een feest zou uitnodigen. Maar échte vrienden maar 2/3. En ik ben 19.

2 beste vriendinnen en dan nog ongeveer 5 goeie vrienden en dan nog een aantal people waar ik wel mee omga maar niet echt hele goeie vrienden zijn

Ik heb niet zo veel vrienden meer.
Mijn vriend is mijn beste vriend, mijn beste vriendin heb ik niet meer (na een vriendschap van 9,5 jaar)… maar ong. 6

Ouder dan 14… er zit nog best een verschil als je ook ouder dan 18 bent.
En die zitten er meer dan je denkt. Meer als ‘tot 14’ hoop ik tenminste haha

Maar ik heb hem ingevuld voor je hoor.

Ik heb 15 vrienden, maar met sommigen spreek ik maar om de 6 maanden af. Afijn, hopelijk heb je hier iets aan :slightly_smiling_face:

Vriendinnengroep van 12 meiden. Met nog wat aparte vriendinnen zeg maar ernaast. Maar de echt goede zijn er niet meer dan 5 hoor.

Ik heb overal wel wat vrienden, geen echte beste vriendin/vriend en geen vriendengroep. Baal ik best van, maar het is niet anders. Die poll is trouwens crap.

Ik ben 18 en ik heb als ik het zelf mag zeggen echt veel vrienden. Terwijl ik niet eens populair ben, op school vind iedereen me raar haha

Echte vrienden 5 ofzo denk ik. Verder nog mensen waar ik graag mee omga en ‘gewone’ vrienden zijn.

ik heb 1 beste vriendin 1 beste vriend en de rest draait er een beetje omheen