Hoeveel vragen voor Samsung Star?

Ja weer een topic over een mobiel maar ik heb ene probleempje xD

Ik krijg misschien een nieuwe mobiel voor mijn verjaardag maar dan moet ik mijn andere verkopen alleen weet ik geen goeie prijs ervoor -.-’

Wat zouden jullie overhebben voor een Samsung Star die nog geen jaar oud is. Heeft 1 klein krasje die zichtbaar is op het scherm. Voor de rest is ie nog in hele goede staat en werkt perfect. Hij ziet er totaal niet versleten uit ofzo xD

Kzal ook wel foto’s maken als jullie dat handig vinden :slightly_smiling_face:

alvast bedankt ^.^

Volgens mij vragen de meeste mensen er 60/70 voor?

^ oh dat valt niet tegen xD Maar ik zou het werkelijk echt niet weten.

Ik zou er denk ik iets minder voor vragen, je betaalt voor een nieuwe geloof ik geen 100 euro meer namelijk! (kan het fout hebben!)

Ik zou er rond de 40/50 voor geven

jawel 120 xD

ik ga de mijne verkopen voor 50…

hangt van de toestand van je star af. nieuw kost ie nog steeds 100-120 euro (wat ik echt veel te veel vind maargoed) als hij het nog doet als nieuw, dus zonder blijven hangen enzo zou ik er 70-80 voor vragen, maar als die zoals bij mij en veel andere mensen op internet sloom is geworden (bijzonder irritant -.-) ook na een garantiebeurtje enzo zou ik er 40-50 voor vragen?

bij de media markt was die laatst voor ¤88,- volgensmij, dus rond de ¤50,- zou ik doen :slightly_smiling_face:

Dat internet is sowieso sloom al vanaf het begin xD Maar voor de rest doet ie het gewoon hetzelfde als toen ie nieuw was. Ik denk dat ik 50-60 euro ga vragen ofzo :slightly_smiling_face:

100 euro is wel erg veel, de roze kostte 120 euro, dus ik zou er 80/90 voor vragen, meer niet

als je internet sloom is moet je gewoon even cookies verwijderen?
bij mijn samsung jet gaat dat heel makkelijk

^ 100 ongeveer kost ie nieuw :stuck_out_tongue:

Dus dat kan ik sowieso niet vragen haha

Ik zit nooit op dat internet want dan is me beltegoed binnen de kortste keren weg. En ik heb geen idee wat cookies zijn eigenlijk -.-’

houd er wel rekening mee dat op marktplaats altijd minder wordt geboden dan je vraagt. Wil je er dus 50 euro voor terug, vraag dan iig 70 euro, mensen bieden toch minder.

^ ja ik wou sowieso hoog beginnen je weet maar nooit he :stuck_out_tongue: