Hoeveel vraag jij voor bijles te geven, babysitten ...?

Ik ga waarschijnlijk binnenkort bijles geven aan een meisje op de lagere school, welk tarief wordt er gewoonlijk voor gevraagd? Heb je hier zelf al ervaring mee?
En babysitten met overnachting? Bij de gezinsbond in België is dat per uur tot 22 uur en dan +20 euro voor de overnachting. Lijkt mij nogal veel, niet? Wie heeft hier ervaring mee?

Ik ben 16 jaar. Ik zit dus in het 5de middelbaar en ik volg de richting economie-moderne talen. Dat is in Nederland vergelijkbaar met vwo

Voor bijles vraag ik altijd 10 euro per uur

Hoe oud ben je?

Ik ben 16 jaar. Dat was ik vergeten erbij te zetten maar het is aangepast :slightly_smiling_face:

Bijles is bij ons op school standaard 5 euro per uur en ik vraag / krijg 4 euro per uur voor oppassen.

ik krijg 4-5€ per uur voor oppassen. Soms ronden ze het ook af als ik bijvoorbeeld van half zeven tot elf geweest ben krijg ik een briefje van 20.

De jongen die mij bijles gaf kreeg 25 euro voor anderhalf uur.

4-5 euro voor oppassen inderdaad, en ik zou een tientje voor de nacht vragen persoonlijk.
Bijles is van uit docenten vaak 20 euro, docenten in opleiding vragen meestal 15 en mede studenten meestal 10.

Ik vroeg altijd 5 euro per uur voor oppassen.
Bijles weet ik niet.

Voor bijles kreeg ik op de middelbare school 10 euro per uur. Voor oppassen krijg ik per avond betaald en niet per uur, maar omgerekend per uur is het ongeveer 5 euro, soms iets minder, soms iets meer.

Op school kostte het bij ons 5 euro
Al heb ik ook een bij les mevrouw gehad die 50 euro voor 2 uur kreeg van ons, maar zij was dan wel echt een professional.

Voor oppassen krijg ik vaak 4/5 euro per uur. Dit meer omdat ik die mensen ken, want het is erg weinig voor iemand van 20.

Ik geef voor 5 euro per uur bijles. Dit is met peersupport, dus ook weer iets anders als je het niet via school doet.

ik pas op bij de buren voor 7,50 per 2 uur. Ik pas namelijk standaard elke week op van half 9 tot half 11

Ik zou inderdaad ongeveer €5 per uur vragen, voor allebei.

Bijles is bij ons standaard 5 euro per uur (of 50 min).

Voor het oppassen krijg ik meestal tussen de 5 en 7 euro per uur. Licht natuurlijk ook wel aan de hoeveelheid kinderen die je hebt!

ik krijg 3,50 per uur voor het oppassen al heb ik wel het idee na het lezen van anderen hun antwoord dat het misschien aan de lage kant is.