hoeveel verdient folderen ongeveer (bij SVP)

hey,

ik zat erover te denken om bij netwerk SVP te gaan folderen, alleen ze zijn ontzettend vaag over hoeveel dat nou verdiend,
zou een van jullie dat mij misschien kunnen uitleggen.
en o ja, hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig.

L…O…L…
xxx

oohh wat erg, verdient moet met een D natuurlijk

*schaam**schaam*

(Netwerk VSP)

Maar dat verschilt met het aantal huizen. Mijn folderwijk (nu die van m’n broertje) heeft 350 huizen en het verschilt dan ook nog eens hoeveel folders je krijgt. Hij verdient tussen de 13 en 17 euro voor 1 a 1.5 uur.

Dus het is nou eenmaal vaag :")

Nee, het is met een T hoor. :slightly_smiling_face:
Tegenwoordige tijd kan NOOIT met een D zijn.

Anyway, ik heb er geen idee van, sorry. Up!
En ik las folteren. :stuck_out_tongue:

hmmm, intressant. up?

Verdient, heb verdiend. Geen zorgen, je had het goed xD

Maar het verschilt heel erg per wijk en stad. En dan bedoel ik ook wel een verschil van bijna 5 euro…

bij de RVN verdiende ik ongeveer 70 euro in de maand. Wekelijks vouwen en bezorgen. Daar was ik ongeveer 6 uur per week mee bezig. Dus 24 uur in totaal. Ik denk niet dat dat heel anders is bij andere bedrijven.

Maar je salaris hangt af aan de hoeveelheid folders en de hoeveelheid huizen. En of je moet vouwen of niet.
Dus het is nogal lastig om aan te geven hoeveel je verdient. Het kan verschillen van 20 tot 150 euro… of meer

Ik verdiende een euro of 9 voor een wijk van twee uur, en voor lke folder die erbij kwam, kreeg ik een bepaald bedrag(Dat nam dan af, bijvoorbeeld: De eerste folder was 1,40 de tweede al 1,30 enz.)
Uiteindelijk verdiende ik voor die wijk een euro of 15, dus ongeveer een euro of 60 per maand, maar dat was bij ALFA groep, en 5 jaar terug, dus of je er veel aan hebt haha:’)