Hoeveel verdien je bij Steps

Haai,
Ik heb een sollicitatiegesprek bij steps deze week,
en ben 16 over een maand 17 maar ik zou graag willen weten hoeveel jullie bij de steps verdienen…

Vraag het bij je sollicitatiegesprek…?

Lijkt me leuk om daar te werken, ik zou het alleen niet weten ga wel even checken voor je @ google

Het grote Bijbaantjes topic!

Ik heb geen idee, vind het wel een leuke winkel trouwens =D

Een vriendin van mij werkte daar.
Maar ik geloof dat ze zei dat het niet veel verdiende, minimumloon of iets er boven.

Ik heb er gewerkt ongeveer op dezelfde leeftijd…

ten eerste vond ik het echt verschrikkelijk… je moest kleding van de winkel aan, die aan eht einde van de dag zo werd terug gehangen… en ik mocht ook niet eens zelf kiezen wat ik aan deed! (vaak was het veel te koud wat ik aankreeg of was het mostergeeld terwijl ik blond en bleek ben…)

ten tweede vond ik het veel te ‘prestatie gericht’. er werd van mij verwacht dat ik binnen een week alle stoffen uit mn hoofd wist en hoe je ze kon wassen etc. terwijl ik maaar een weekendhulp was…

ten derde op mn eerste werkdag moest ik er om 9 uuur zijn, was ik er niet om die tijd kon ik weer gaan… dus ik stond daar zenuwchtig… mevrouw kwam gewoon om half 10 aanlopen…

ten vierde betaalde het kut: minimumloon (maar dat is in de meeste kledingwinkeels zo)

ten vijfde hadden ze een te vaste indeling… ik moest ALTIJD bij de deur staan om mensen goedemiddag te wensen (in de winter koud en saai)

ten zesde moest ik per dag zoveel dingen verkopen… maarja als mensen neit willen of jij moet de hele dag bij de deur staan werkt dat niet!!..

ten zevend; kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet…

dit was bij het filiaal in zoetermeer… vriendin van mij had daar toen ook
gesolliciteerd en die kreeg gewoon keihard te horen dat ze ‘te dik was’…

maar elk filiaal kan anders zijn! dus probeer he gewoon

Omg, wat achterlijk zeg!

Wtf, ik weet al waar ik nooit ga solliciteren.

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik ook wel eens van een meisje heb gehoord die er met veel plezier heeft gewerkt!

ik denk dat het probleem met winkelketens is dat filiaalhouders veel zelf kunnen bepalen… en zo ook op uiterlijk kunnen beoordelen!