Hoeveel verdien je bij de WE?

Hee meiden!
Ik heb gesolliciteerd bij de WE, maar ik wil eigenlijk wel eerst graag weten hoeveel ik er verdien. Dus kan iemand mij vertellen hoeveel je er verdient (+ leeftijd)?
xx

Up!

Zal wel gewoon minimumloon zijn.

wil ik ook wel weten, dus upje

Up? :frowning_face:

Upppppp.

Up.

neem aan dat het gewoon minimum loon is, even met je leeftijd erbij opzoeken op internet. Als het klopt dat je 18 bent, zal het zo rond de 4 euro zijn of zo. Anders moet je het gewoon in de winkel vragen.

^^^is het minimunloon voor eeen 18 jarige echt 4 euro? Wow, dat vind ik echt heel laag.

Another up!

Ik zou daar niet gaan werken. Schijnt dat de WE op een haar na failliet is.

Inderdaad, ik werk bij de Albert Heijn en ik verdien 4,79. Ik ben 16 trouwens. Er gaat nog wel iets vanaf maar alsnog is 4 euro voor een 18-jarige echt weinig

Het minimum voor 18 jaar oud ligt jammer genoeg echt rond de 4 euro… Voor de 17 is het 3,50 ongeveer.

wauw, dat is raar. ik werk zwart, ben zestien jaar en ik verdien vijf euro per uur. dan vind ik vier euro wel écht heel weinig !

OT: ik weet het niet, upje voor jou dus!

zwart is altijd meer he :wink:

yes 4 euro voor 18 jaar… hoezo WE bijna failliet??? tell me more!??

Serieus… 4 euro? Kom in België werken, je verdient 't dubbele.

Up!

Heb je hiervan een ook bronvermelding, zou mij niks verbazen.

Vroeger was WE een herenmode zaak onder de naam HIJ, later is dat HIJ & ZIJ geworden, en weer later hebben ze die naam samengevoegd in WE.

Maar is nooit echt mijn winkel geweest, mijn vriend kocht daar destijds wel eens het een en ander, toen daar ook nog een ZIJ bijkwam heb ik er zelf ook eens wat gekocht. Maar toch het is op vandaag een winkel met een hoog C&A gehalte.