Hoeveel uur zit jij per dag achter de computer/laptop?

Hee meissies.

Ik ben er gewoon even benieuwd naar aangezien mijn moeder steeds zeurt dat ik er teveel achter zit. Ik zit er gemiddeld ongeveer drie uur per dag achter.

Kus

Stuk of 8. Maar ik heb geen leven.

hihi maakt toch niet uit : ) ieder zijn eigen ding!

Same here (:

Denk wel minimaal 10 uur per dag :’) (Waarvan ik er 8 op mijn werk doorbreng)

veel te lang, die tijd dat ik achter m’n laptop zit, kan ik eigenlijk altijd veel beter besteden, maar dat realiseer ik me altijd later. haha!

Ik heb zo’n beetje een relatie met mijn laptop dus heel de dag. Doe wel dingetjes tussen door.

http://media.tumblr.com/tumblr_m13lwlvVjm1r80jtz.gif

Ehm ik slaap ongeveer 9 uur. Dus 14 uur ongeveer.

4 á 5 uur. :slightly_smiling_face:

Haha ik moest even lachen :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: Ja, eigenlijk is dat bij mij ook…

Hoewel ik dan 13uur uitkom want ik moet nog eten maken en afwassen en een hond uitlaten!

als ik thuis ben… eigenlijk altijd.
als ik bij me vriend ben kijk ik alleen even mail enzo.
maar thuis doe ik ook andere dingen tussendoor. zit dan niet alleen maar achter de pc

Ik denk zo’n 2 uur. Misschien wel 4 op sommige dagen. En sommige zondagen zijn de hele dag computer, echt slecht. :’)

20 minuutjes ong.

Ehhm, doordeweeks zo’n 3,5 uur per dag. En in het weekend ongeveer het dubbele. Al mijn vrije tijd zegmaar. :’)

1 uur per dag denk ik, zit alleen op de pc voor girlscene meestal, de rest doe ik op mn mobiel

& op zondag soms hele middagen :stuck_out_tongue:

Sowieso wel 10 uur per dag, maar meestal veel langer :bloos:

3 tot 5 uur door de weeks. in het weekend soms wel langer ;$ shame ;$

Heel veel uur op een dag. Halve middag en ook het grootste gedeelte van de avond altijd wel.

soms sla ik echt een hele week over, maar soms kan ik er ook heel de dag achter zitten dus rond de 5 uur.