Hoeveel uur p.d leren jullie?

Als ik een proefwerk heb leer ik. Als ik een SO heb leer ik soms. Ligt eraan voor welk vak hoeveel. Soms leer ik 2 weken 0 uren, en soms 2 uur op een dag.

voor talen leer ik heel weinig (heb ik niet veel moeite mee), maar voor vakken als geschiedenis leer ik al snel 3 uur ofzo…

nou nu mijn examens er aan komen zo ongeveer 10 uren per dag, maar anders leer ik nooit!
xx

Ik leer nooit x’D
Als ik een toets heb (alleen maar van wiskunde+natuurkunde) kijk ik mn schrift een beetje door en verder niks xD

's middags, en dan een uur of 2, maar vaak ook maar 1,5 uur. Voor pw-weken wel meer hoor (:

Ik leer bijna niet, lange rijen met woordjes zitten zo in mijn hoofd dus daarover doe ik ongeveer 20 minuutjes. Echt grote stukken tekst zoals bij geschiedenis, daar doe ik ongeveer 3 kwartier over.

Wij hebben geen proefwerk weken…
Maar goed, meestal moet ik voor 3 á 4 dingen p.w leren. Meestal maak ik twee dagen van tevoren een samenvatting en leer ik die dan een dag van tevoren. Dan leer ik meestal een uurtje want het zit dankzij het maken van een samenvatting altijd al goed in mijn hoofd. Samenvatting duurt meestal tussen de drie kwartier en anderhalf uur.

Dat verschilt heel erg. De ene dag ben ik binnen een half uur klaar, en een andere dag ben ik wel 3 uur bezig.

Echt leren denk ik 1 a 2 uur, met maakwerk erbij zo 3 uur. In een toetsweek wel iets meer maar ik begin vaak op tijd. Ik leer altijd 's middags, want 's ochtends train ik :relieved:

Ik heb in een schooljaar ongeveer 2 giga toetsen en daarvoor leer ik ongveer een klein uurtje per dag een week van te voren. En het rest van t jaar leer ik niet.
Maar ben ik wel met een hele boel huiswerk bezig, dagelijks een uur.

Als ik een pw heb ong een uurtje/anderhalf en als ik nóg meer
maakwerk/leerwerk heb iets langer… Als ik geen pw heb half uur tot uur.

20 minuten ofzo.
zit in 3VWO
dus is veeel te weinig ;|
maarja ik haal t allemaal makkelijk dus ik heb geen zin om 2 uur te leren voor een 9 als ik zonder te leren ook een 6/7 kan halen.
leer op school in de pauze’s meestal wel, dus bij elkaar wel een klein uurtje voor een toets.

In de 1e en 2e leerde ik meestal een half uurtje en nu nog maar 10 min. ofzo per dag :stuck_out_tongue:
Had meestal maar 1 toets per dag dus hoefde ik niet veel voor te doen en ik redde het makkelijk.
Nu begint voor mij dinsdag mijn eerste examen en 2 juni mijn laatste 2 en daar moet ik nog voor leren de rest heb ik al gedaan =)
Het liefst 's middags leren.

Ik zit in 3VWO ,
per dag een uurtje leren.
Maar het huiswerk maken kost wel wat langer de tijd.

ligt eraan wat ik moet leren
als ik geen so of pw heb leer ik nooit
anders 10 tot half uur
gaat eigk best goed k heb teminste vwo2 gehaalt

Ligt eraan hoe ik ervoor sta voor dat vak en hoe moeilijk ik het onderwerp vind.
Nu voor mijn examens leer ik elke dag zo veel mogelijk. 8-|

Voor een repetitie ongeveer één uur, als het zomaar is opgegeven een minuut of tien.