Hoeveel telaatbriefjes en waarom.

uhm 1 geregisterde omdat we (paar mensjes) 10 seconden te laat in de les waren.
en 5 niet-geregistreerde
1 daarvan was gang hangen, :tipping_hand_man:
4 te laat in de les :blabla1:

Jullie>

9 telaat briefjes, en moet nu 5 dagen 8 uur melden, en naar leerplicht:S.

6, bij de 7e gaat er brief naar m’n ouders.

haha ojee
toen ik nog op mijn school zat was ik al over de 25 + leerplicht/halt enzo

10x telaat moeten melden
5x acht uur melden

23 telaat-briefjes, nog vaker om half 8 moeten melden.
gewoon omdat ik geen zin had om me bed uit te komen, of omdat me haar niet goed genoeg zat ofzo haha. Ik denk altijd dat ik 's ochtends zeeën van tijd heb, wat dus jammer genoeg niet zo is…

1x nog maar, thank god.

ehm volgens mij 9 of 10x
heb me al vaaak om half 8 moeten melden.
bij het volgende te laat briefje, leerplicht

In 5 jaar, maar een stuk of 3x/4x.
Om 8 uur melden en soms lieten ze me gaaaan.

Uh… ik hou het niet meer bij… maar het zijn er iig heel veel. Als ik nog 1x te laat kom gaat er een brief naar mijn ouders en moet ik me een week om 8 uur melden;o
Maar bij ons op school halen ze niet zo snel leerplicht etc. erbij.

Ik hou het niet meer bij , en wil het ook niet weten xD

Toen ik op school zat heb ik er nooit een gehad. Kwam echt nooit te laat.

Ik ben nog nooit te laat geweest maar een meisje bij mij in de klas is gewoon elke dag te laat en moet daarom standaard na school corveeën.

0

0 te laat, maar wel super veel voor eerder weg. heb inspanningverplichting enzo gehad, al voor 3 keer. normaal word je dan van school afgekickt alleen omdat ik zovaak fysio per week heb en wondverzorging maken ze voor mij een uitzondering omdat het onmogelijk is omdat buiten school te plannen

uh 0

Bij ons gaat het in periodes en in de derde periode, nu dus, heb ik er 4, moet een uur nakomen en kan ik dan klusjes voor school opknappen (denk aan corveeën enzo) en dan de volgende keer als ik te laat kom kan ik 2 uur nablijven en dan al gelijk naar de leerplichtambtenaar :face_with_raised_eyebrow:

Oja en waarom ik te laat ben gekomen? Gewoon, ik was nog niet klaar voor de spiegel en dat gaat natuurlijk voor he.

ik had er een keer 3 op een dag, maarja toen was het zo lekker weer dat ik heel de tijd buiten stond

Maar over het algemeen ben ik altijd wel redelijk op tijd :wink:

zero!
nog nooit hoeven halen
knap he?!