Hoeveel taart voor high tea?

Voor m’n moeders verjaardag organiseren we een high/night tea. Schoonzusje maakt bokkenpootjestaart en nu gaan m’n zus en ik nog taart bestellen. Maar zij, zus, wilt nu fototaart, 2 middelgrote (voor 6 pers.) en een andere taart bestellen.ik ga ook nog een cake en cupcakes bakken. En we halen nog wat hartige hapjes, soesjes en tompoucejes. Er komen 20 pers.het aantal taart lijkt mij veel te veel, wat denken jullie?

Dat wordt inderdaad veel te veel, als je ook nog cake en cupcakes hebt. Je kunt beter een grote fototaart doen, dan heb je waarschijnlijk alsnog over. Niet iedereen eet taart, dat wordt echt vaak afgeslagen. :’)

Fototaart en een andere taart lijkt me voldoende hoor. Zeker als je al bokkepootjestaart en cake en cupcakes hebt, als je doet wat jouw zus wil dan heeft iedereen een kwart van een taart :’)

Het idee van een high tea is dat je meerdere kleine hapjes eet, dus niet hele taartpunten. Dus als je dat wilt, zou ik geen fototaart bestellen. Dat lijkt me sowieso niet echt iets voor op een high tea.

M’n moeder wordt 60, dus daarom wilden we een fototaart. En ik snap wel dat ze wat keuze wilt hebben en taart hoort wel bij high tea. Maar zij gaat altijd met alles over de top… Masr als ik er wat van zeg ben ik de zeur/schrale hond volgens haar. We gaan alle taart, behalve de fototaart, in kleine puntjes snijden. Maar wat mij betreft doen we dus een of twee taarten minder.