Hoeveel snoep eten jullie op een dag?

De titel zeg het al, hoeveel snoep (chips, koekjes, gebak,…) eten jullie op een dag?

Geen.
Omdat ik wil afvallen/gezonder leven.

Hmm, handjevol.

ehmm, heel wat :stuck_out_tongue:
gewoon veelteveel. mrgoed ik kan nou eenmaal niet zonder. ik eet ook wel fruit dusja

Hmmm ‘s avonds vaak 2 koekjes.
Chips alleen soms in het weekend.
Snoep hou ik niet zo van behalve drop dus alleen wanneer we drop in huis hebben :’)
En ik heb net wel pindarotsjes gegeten, want die zaten in mijn kerstpakket, maar zelf haal ik eigenlijk nooit snoepgoed ofzo.

Teveel. Daar houd ik het verder bij.

Als er snoep is: tot het op is.
Als het er niet is kan ik ook prima zonder

2 of 3 koekjes per dag (als ik mijn liga’s in de kleine pauze niet meetel).
Verder af en toe een kommetje chips.
We hebben nooit zoveel van koekjes of snoep in huis, dus kan het ook niet te veel eten :slightly_smiling_face: Maar als ik er zin in heb moet ik het kunnen eten.

Heeeeel veel. :’)

Nauwelijks eigenlijk.

Alleen wel heel veel kauwgom :grinning_face_with_smiling_eyes: Soms ook wel veel trouwens. Maar heel vaak ook niks.

Ik eet standaard elke avond een bakje chips en een bakje ijs. 's Middags eet ik gewoon wat er in de kast ligt en waar ik zin in heb, vandaag was dat een grote taaitaai pop en wat koekjes.

Verschilend, ik kan zo 2 weken geen chips en snoep eten, maar ik heb ook weleens een week dat ik bijna elke dag een klein bakje chips eet. :'D En koekjes eet ik meestal elke dag een paar van.

Echt te veel eigenlijk, ik moet er echt eens mee stoppen.

Teveel.

eigenlijk bijna niks, hou er niet zo van