Hoeveel smsjes Blackberry?

Oke, ik ben dus van plan om een blackberry aan te schaffen. maar dit op 1 voorwaarde. een groot sms geheugen, want de mobiel die ik nu heb kan maar tot 178 smsjes en daarna zit ie vol en wil hij niets meer binnen laten komen. ik ben bijna elke dag berichten aan het verwijderen terwijl ik dat altijd zo jammer vind. vindt ze altijd zo leuk haha! maar de vraag: hoeveel smsjes kan een BB aan?

alvast bedankt!

Geen idee. Ik verwijder ze altijd om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Een Blackberry werkt namelijk niet met een aparte in- en outbox, alles komt onder elkaar te staan. Echt heel onhandig vind ik. Ik heb zelf de BB Curve 8520.
Je hebt trouwens nog wel een extra map waar je berichten in op kunt slaan. Ik weet niet of dat bij het interne geheugen hoort, of dat je die berichten dan op je SD-kaart opslaat. Mocht het laaste het geval zijn, dan kun je natuurlijk 1000’den berichtjes opslaan :stuck_out_tongue:

Geen idee? in mijn samsung monte kan iig wel heel veel!
heb nu 400 inbox, verzonden items 200 (:

up

In en uit samen heb ik nu rond de 1000 :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee.
Als je echt een groot geheugen wilt, dan zou ik voor een sony c902 gaan.
Ik heb er nu al meer dan 8000 in staan en hij is nog niet vol :grinning:

Dat moet je ook maar willen :stuck_out_tongue:

staat er ook niet in de handleiding hoeveel ofzo? ;p

ik heb echt geen idee, maar ik kan er wel meer dan 180 smsjes in hebben volgens mij xd

als je hi neemt kan je ze toch op internet ofzo opslaan :astonished:?

ik heb geen idee, daarom vraag ik het. haha, maar ja ik weet dat je bij de iphone alle berichtjes zo onder elkaar krijgt van de persoon waar je mee smst en dat je daar eigenlijk wel heel veel bij kwijt kunt.

ik heb volgensmij wel iets van 2000 smsjes derin staan
hij kan dus wel veel hebben’;p

Die verzonden berichten heb ik gewoon uitgevinkt. Vind het sowieso niet echt boeiend om terug te lezen wat ik verstuur, en ik kan het altijd weer aanvinken, zodat ik het nog kán lezen als ik wil. Maar dan heeft het gewoon het idee van een inbox toch? Met alleen ingekomen berichten er in.

jaaa met 2000 smsjes moet het wel lukken toch. haha

Ik heb een HTC en die kan enorm veel smsjes opslaan
Ik heb soms tot 3000 oude berichtjes in men gsm staan
en dan doet ie het nog x maar hoe het bij een BB zit weet ik niet x