hoeveel schriften heb ik nodig

.

Werkboeken zijn voorzover ik weet om in te schrijven, ik heb nog nooit een werkboek ‘geleend’ van school :p.

Bij ons mogen we er niet in schrijven(behalve Latijn, Grieks en muziek)… :frowning_face:
Maar vorig jaar wel, ik denk dat het bij ons om en om gaat… Maar lesboeken sowieso niet.

^ ik wel dus het kan wel, wij hadden ook werkboeken in 4 vwo waar je niet in mocht schrijven (algemene natuurwetenschappen) en ook waar dat weer wel mocht (duits, engels) voor de rest had ik geen werkboek vakken (frans, gs ak etc) dus dat weet ik niet!

ohja in de lesbrieven van economie mocht je weer wel schrijven :stuck_out_tongue:

ik had altijd een groot a4 blok en daar dan tabbladen in. Kon ik 4 vakken in 1 schrift (:

Voor elk vak 1? En dan koop je er gewoon wat bij als de eerste vol is

Ik zou voor elk vak 1 schrift nemen. Maar je kan natuurlijk ook zeggen van ik heb 2 kleinere vakken bv van maar 1 uur in de week en dan kan je die samen in 1 schrift. bv de eerste helft gebruik je voor het ene vak en het andere deel voor het andere. Je stopt er een post-it ofzoiets tussen en ziezo. Anders heb je misschien voor elk een schrift en heb je op het einde heel wat over. ( dit kan ook bij vakken waar je bijvoorbeeld gewoon niet veel moet noteren)

Uhm ik ga naar de eerste en ik denk eigenlijk logisch na. Voor elk vak 1 schrift…
Als er een vol is is zo weer een paar nieuwe gehaald