hoeveel schriften heb ik nodig

ik ga na de vakantie naar de bugklas
en ik weet niet hoeveel schriften ik nodig heb
wie weet dat wellllllllllllllll?

De vraag is meer;
hoeveel topics heb jij nodig?

Maar goed voor elk vak 1 lijkt me?

Kind, ik krijg wat van jou.
Kijk gewoon hoeveel vakken je hebt en haal per vak 1 schriftje.

Ten eerste, typ normaal (ook in je andere topics).
Ten tweede, dat kan je zelf toch ook bedenken? Hoeveel vakken heb je? 6? Neem dan 6 schriften en nog één extra ofzo.

sorry ik heb dyslexie,
en ik heb 11 boeken voor 6 vakken
en wat voor schriften moet ik grote ruitjes kleine ruitjes grote schriften kleine schriften

Dat verklaard veel.
Nou, neem dan 11 schriften.
Bij wiskunde heb je vaak ruitjes schriften nodig en bij Nederlands bijvoorbeeld weer eentje met lijntjes. En als je het echt niet weet, vraag je leraren.
Ga je naar de middelbare school?

koop gewoon 2 van die pakketjes bij de hema daar heb je wel genoeg aan

koop gewoon 2 van die pakketjes bij de hema daar heb je wel genoeg aan

neem gewoon wat van alles, ik neem aan dat je voor wiskunde ruitjes papier nodig hebt. je kan ook je hersens gebruiken.

Voor de vakken waar je een werkboek hebt hoef je geen schrift. Alleen voor de vakken waar je een tekstboek voor hebt en verder niks hebt gekregen voor de antwoorden enzo. Elk vak daarvan een kleine lijntjesschrift, alleen wiskunde een grote ruitjes schrift.

haal gewoon een pak schriften bij de action. Wat je niet gebruikt kan je volgend jaar weer gewoon nemen.
Ik had gewoon voor elk vak 1 en voor wi en nl een groot schrift.

En als je iets niet hebt dan kan je het altijd nog bij kopen, wij moesten speciale muziekschriften kopen had ook niet iedereen meteen dus krijgt je heus te horen wat je nodig hebt voor dat vak.

wacht gewoon tot je school begint, de leerkrachten zullen echt wel duidelijk erbij zeggen welk schrift je nodig hebt. Pas daarna ga je naar de winkel?

Als ze geleend zijn moet je er natuurlijk niet in schrijven hè? :stuck_out_tongue:

Heb je geen lijstje gekregen met wat je allemaal nodig hebt?

6 vakken, dus 6 schriften.
Voor wiskunde hokjes schrift nemen, ik zou grote doen, schrijft makkelijker…
Voor de rest gewoon lijntjes.

6 vakken??? Ik weet niet hoe je daarbij komt want ik had veel meer

nl
eng
fr
wi
gs
ak
bio
tekenen
handvaardigheid
techniek
muziek
godsdienst

Dus dat zijn al 12 vakken. excl gym :stuck_out_tongue:

Maar voor techniek moesten we een map aanschaffen, handvaardigheid een groot schrift met 1 blad blanco en 1 blad lijn. muziek speciale bladen of schrift.

Koop gewoon een pak van 2x5 schriften dan heb je zat.

6 vakken?? hallo, ik had het dubbele +1 dus dat kan echt niet

Hoeveelste topic is dit van jou. daamn.

Per vak 2, gewoon A5 lijntjes.
Mocht je er dan later dit jaar nog meer nodig hebben, dan haal je nieuwe bij de Action ofzo.

Voor wiskunde, scheikunde, natuurkunde e.d. haal je A4 ruit, hokjes 1 bij 1.