Hoeveel pakjes verf nodig voor lang haar?

Heeyy!

Duss… Ik heb besloten om mijn haar rood te verven! Het is laatst gedaan in de salon maar het resultaat vond ik niet zo mooi, ook is het al bijna weg… Daarom dacht ik dat ik het deze keer zelf te gaan doen. Dus ik heb (dom genoeg) 1 pakje rode haarverf gekocht. Toen ik thuis kwam dacht ik dat het waarschijnlijk niet genoeg was, tja. Mijn vraag is, hoeveel pakjes heb ik nodig? 2 of 3 misschien? Ik wilde het gewoon even voor de zekerheid weten.

Extra info:
Pakje verf: L’oréal Paris Préférence 6.66 booster
Haarlengte: 7 (14jarige) vuisten
Inhoud verf: ongeveer 170 ml in totaal

Alvast bedankt!!

xx Agnes

Ik heb lang haar en voor mij is 1 altijd genoeg. Maar je kan er natuurlijk voor de zekerheid n 2e bij kopen.

Het ligt aan de dikte van je haar. Ik heb haar dat iets over de schouder valt maar wel in laagjes. Maar door de hoeveelheid haar heb ik toch altijd twee pakjes nodig.

Ik heb dun haar schouderlengte en heb er dan altijd 2 nodig. Ook al hou ik dan 1 half flesje over. En dat me haar lang op me rug tot ongeveer bh sluiting had ik er ook 2 nodig en soms was dat krap aan. Ligt vaak aan welke verf je ook gebruikt. De een smeert soms minder dan de ander. Dus je kan beter 1 pakje teveel kopen dan te weinig.

Ik heb heel dik haar, iets langer dan jij, ik gebruik altijd 2pakjes, voor de zekerheid.

Okay! Thanks allemaal :heart:

Mijn haar is ongeveer tot mijn bhbandje, normale dikte (tegen het dunne aan) en heb altijd echt 2 pakjes nodig. 3 is voor mij echt teveel en 1 is echt te weinig. Maar die 2 pakjes wel altijd helemaal op!

Dit mag je in het haarverftopic vragen