hoeveel ongezonde dingen eet jij op een dag ?

tot nu toe 2 pakjes dummies en 2 langejans xd

vreetaanvallen zijn kutx)

oja er zit een supermarkt tegenover mij dus als ik honger heb loop ik daar heen, IDEAAAAAL=D NOT

precies hetzelfde (:

Heel veel! :grin:

way tooo much

meestal 1 pakje koek op school, koekje thuis, snoepje thuis ofzoiets, en als ik van dat schepsnoep heb veel meer want dat is zo klein en verslavend :3

in de vakantie pak ik wel vaak chips en ijs xD en heb net pannekoeken op.
en het rare is dat ik dacht dat ik wel zwaarder zou wegen, ging ik bij de buren op de weegschaal staan was ik 3 kilo lichter dan eerst n.n

té veel… ik moet echt minder snacken

Met mate.
Ik ben geen fastfood junkie, hou het ook nog gezond.

Teveel, snoep, chips, snoep, ijs, enz. Ik wil wel gezond doen, maar helaas houd ik teveel van lekker vet ongezond eten :frowning_face:

veelteveel.
het is bij mij ook zo van:
Als ik chocola eet, is het meteen een hele reep.
Als ik nootjes eet, is het meteen een hele zak.
Als ik doritos chips eet (houd niet zo van andere chips), is het ook meteen een hele zak.
Als ik een koekje mag, eet ik er meteen 10 ( niet overdreven :flushed: )

maar ik blijf ook eten, omdat ik het toch niet zie op mn buik of ergens anders op mijn lichaam. Ben eerder te dun dan te dik. :expressionless:
echt vaaag. naja, boeiiand. je moet toch gnieten van je leven!

(maar het mag wel ietsiej minder)

Echt veelsteveel

haha idd

Ik eet jammer genoeg veel ongezonde dingen…

te veel

ik eet allemaal ongezonde dingen die ik eigenlijk niet eens lekker vind, ik eet liever sla bij de lunch dan een worstenbroodje maar toch kies ik voor dat worstenbroodje :S
ik heb vandaag nog alleen maar gezond op. maarja, ik kwam om twaalf uur mijn bed uit dus dat is niet zo heel knap :slightly_smiling_face:

3 x hagelslag broodbeleg
1 of een halve x pudding
en heel soms savonds koekjes
maar dat zijn er niet veel

verder eet ik naar mijn behoren gezond.

Bijna geen. :wink: maximaal 1x perdag

Veel, maar ik probeer te minderen