hoeveel ongezonde dingen eet jij op een dag ?

de titel zegt het al
wil wel is weten hoeveel ongezonde dingen jullie op een dag eten om te weten wat redelijk normaal is zegmaar, en omdat ik het gewoon leuk vind om het te weten.

ik zelf eet op het moment heel gezond omdat ik graag goed voor mn huid en lichaam wil zorgen dus bijna niets ongezonds op een dag

ik heb net een ijsje op en twee zakjes van die kleine chips :x
nu ga ik niets meer eten tot avond eten :stuck_out_tongue:

Echt te veel XD kheb nu al een stroopwafel op, en eet normaal denk ik wel 6 ongezonde dingen, en dan reken ik drinken niet mee.
koekjes, stroopwafels, milbreaks enzo. ik moet ermee stoppen i know :flushed:

Teveel.
Ik eet een broodje bapao als ontbijt…

Ik eet meer ongezond dan gezond… :thinking:

haha ik zit nu lekker aan hele zak chips.
zoals bijna elke dag.

Dat je dat op een nuchtere maag binnen krijgt :expressionless:

Ik heb nu al 3 koeken op, beetje spijt van…
Ik eet opzich wel gezond, ik at eerst alleen fruit als tussendoortjes en af en toe wat lekkers maar dan krijg je een vreetbui naar verloop van tijd daardoor ben ik weer aangekomen…

Ik heb net een mislukte zelfgemaakte pannekoek op
en het voelt alsof die me fataal gaat worden *kots*

Gister helemaal blij dat ik weer een keer had gesport.
Kwam ik thuis gelijk een zak met m&m opgegeten.
Nu spijt van … :wink:

Snap ik zelf ook niet.

[i]Op school een tussendoortje van thuis ( een klein cakeje )… Maarja, twas activiteitendag op school, en er werd friet verkocht. Dus helaas.

Verder eet ik normaal gewoon, zoals altijd. Niet té gezond, niet té ongezond. Maar ik wil wel graag afvallen… Daar heb ik in de vakantie al mn gelegenheid ervoor ( leren voor het centraal examen, werken… en stressen. :stuck_out_tongue_winking_eye: Dan ga ik uiteindelijk wel minder eten)

[/i]

Vandaag een mini-twix.

Ik eet niet zo snel ongezond (ik houd niet van chips/producten met toegevoegde kleur/smaak/geurstoffen.)

Tot nu toe heb ik alleen nog maar een bak muesli gehad :stuck_out_tongue_winking_eye:

kom net van de snackbar :roll_eyes:

Ik eet wel veel maar niet echt ongezond. Vandaag heb ik twee paaseitjes gegeten (ja die waren er nog :'D) en verder geen ongezonde dingen

een halve zak dropjes.
Ahah dat valt best mee, normaal eet ik veeeel meer ongezonde dingen maar ik voel me nu niet zo lekker.

Weinig. Ik neem soms in de ochtend een snack, nooit in de avond.

Veel te veel x)
vooral nu in de vakantie

Soms heel veel, soms geen 1.

wow, dat is echt heftig!
ik eet nu chips en heb een heel pak koekjes opgegeten maar dat komt omdat ik me verveel, oke geen excuus xd