Hoeveel mobieltjes heb jij versleten?

Ik krijg volgende week mijn… 7e mobiel.
Ben ik erg of zijn jullie erger?

dit is ook ongeveer mijn 7e
op de een of andere manier gaan ze altijd kapot bij mij

Ja ik herken het…

ik denk ook zoveel ongeveer… stuk of 7…

Ben nu met mn 5e bezig

Ik weet niet hoeveel mobieltjes ik in totaal al heb versleten… Dat zijn er echt teveel, ik weet niet waarom maar op de een of andere manier heb ik het talent om ze heel makkelijk stuk te krijgen… Heb nu een 2-jarig abbonement, waarvan er al anderhalf jaar opzit en binnen dit abbonement heb ik 4 mobieltjes gehad omdat ze allemaal stuk gingen :stuck_out_tongue:

heb nu mijn 3e en volgend jaar neem ik weer nieuwe.

*telt

Heb nu m’n 6de telefoon :'3

Dus nee je bent niet erg, m’n beste vriendin is nu bezig met haar 11de xD

5de. snap ook nooit waarom sommige mensen een nieuwe telefoon kopen als de oude nog goed is…

ben nu bij mn 9de bezig :blush: op een of andere manier gaan mn telefoons maar 1 jaar mee ( als ik geluk heb )

ik heb nu mijn vijfde mobiel

4de mobiel, alleen de eerste is kapot gegaan voor de rest waren ze allemaal minder dan 30 euro dus die waren echt verschrikkelijk XD!
heb nu een LG tweedehands van de vriendin van mijn broer, met ik tevreden mee (A)

maar moeten jullie allemaal ze zelf betalen, ik bedoel 11 mobieltjes, das een hoop geld (A)

Ik zit aan m’n 4e! Vind ik best knap haha. Gebruik sinds 8 jaar een mobieltje…

haha dit is mijn 2e!
ik heb deze ook al erg lang trouwens

haha, ik heb nu ook al bij mijn 2 jarig abonoment 2 nieuwe moete kopen. :x

uhm mijn 10e, maar dat komt omdat mijn telefoon 2 keer was gestolen en 1 keer in de wc was gevallen

5de.

5 of 6 ofzo

haha oja jou mobiel ging dood tegen mijn slaapkamer deur :roll_eyes:
ik heb dr pas 1 versleten xD deze werkt nog steeds goed dus
behalve dat die af en toe ineens vastloopt dan…

1tje pas :stuck_out_tongue:

de eerste vond ik binnen het jaar niet meer mooi dus voor mn verjaardag gelijk een nieuwe. en die heb ik nou iets van 2/3 jaar en die doet het nog gewoon goed (samsung e900)