Hoeveel MB per maand?

hoeveel mb per maand hebben jullie?
ik wil mss een simpel abbonoment doen, maar ben benieuwd naar hoeveel mb anderen hebben :slightly_smiling_face: :flushed:

-

Ik heb ook genoeg aan 500 MB :slight_smile:

Ik heb 1000mb.

bedankt :flushed:

Ik heb 1GB, het komt wel eens voor dat ik het tot aan de 900 mb gebruik, maar het meest kom ik niet eens aan 500 mb toe.

als je niet op yt en tumblr gaat zitten. Alleen fb, twitter whatsapp, gs of normale andere internet pagina’s dan heb je aan 500 sowieso genoeg

ik heb 1000mb. dat heb ik ook wel nodig omdat boven wifi niet altijd werkt :confused:

heeft iemand trouwens hier een simpel abonomment?
en kan je als je 500 mb hebt ook pingen of kan je dat alleen met een bb blox?

Ik dacht dat pingen ook altijd met een aparte Blackberry abonnement ging?

Ja ik weet het niet? haha

Ja ik las het net op de site :

Kan ik mobiel internet op mijn BlackBerry gebruiken?
Je kunt bij Simpel gewoon gebruik maken van mobiel internet met een Blackberry toestel. Het is echter niet mogelijk om:

• met je Blackberry gebruik te maken van Ping;
  • applicaties te downloaden via Blackberry World;
  • je e-mail automatisch te ontvangen door middel van een push mail applicatie.

Voor deze diensten is het speciale BIS-internetabonnement nodig (Blackberry Internet Services). Dit is bij Simpel niet verkrijgbaar.

Bij blackberry heb je standaard 1gb internet volgens mij
En dat is zat want ik gebruikte er toen maar 24 :confused:

Ik heb 1000 mb en dat heb ik ook wel nodig.

maar dan heb ik liever simpel want dan heb je er voor de zelfde prijs ook nog 100 belminuten bij , maar dan heb ik geen ping, maar dat vind ik niet erg :slightly_smiling_face:

Dan vraag ik me af waarom je een blackberry neemt, zonder ping
het zijn sowieso kut dingen
als je dan geen ping neemt kan je beter een fatsoenlijke mobiel nemen, vind ik dan.

Ik heb al gewoon een blackberry, ik koop geen nieuwe telefoon :wink:
maar een nieuwe abo.

4000 mb, veels te veel natuurlijk :stuck_out_tongue: maar ik betaal maar voor 1000 mb en krijg er 3000 mb gratis bij!

Ik heb 1000MB en soms moet ik echt zuinig doen omdat ik er overheen ga anders en soms kom ik maar tot 600MB. Heb een iPhone en thuis wifi (behalve in mijn bed heel vaak).