Hoeveel make-up draag jij?

Ik ben 15.

Ik draag altijd:

• poeder
  • mascara
  • labello

En soms nog:

• oogpotlood / eyeliner
  • foundation
  • lipgloss

opzich vind ik t best weinig…
dit is zegmaar mijn naturel basis…

ik zit ook al byna in de eerste hea,…

Alleen mascara…
en soms eyeliner

You go girl! Zo hoort het!

Ja en nee, ik vind het mooi en als ik heb op heb lijkt het niet echt veel, ik draag altijd hele neutrale tinten op mn ogen bijv. en het laagje poeder wat ik gebruik is echt super minimaal

dat heb ik dus ook

geef je groot gelijk, ik ga ookd e deur niet uit zonder mascara… maar toen ik elf was maakte ik me nog lang niet druk om make up, toen speelde ik met mijn vriendinnen met de barbieís of mijn nieuwe step.

Ik ben 16 en ik draag mascara :’)

-

onee! wat zeg ik nou, barbie ;s en step… toen zat ik net in groep 8. woops. maar was nog lang niet bezig met make up en vooral niet met zoveel.

het is niet zo alsof je het niet ziet zitten
jij bent 11
ik droeg niks toen ik 11 was

Bedankt (:
FashiionLoveer, ik ga na de zomer naar de eerste (:

13, & ik draag zowieso altijd mascara en lippgloss, soms eyeliner, oogschaduw (ligt eraan of ik er zin in heb =P
En ik heb een hele tijd foundation gedragen want ik heb best erg veel last van acne dus omdat te bedekken maar daar ben ik mee gestopt (nooit aan beginnen) het is zo slecht voor puistjes,

Ik ben 14 en gebruik:

• Mascara
  • Vaseline voor op men lippen voor glans en verzorgend (:
  • Heel soms eyeliner
  • meestal wel oogpotlood
    en verder eigenlijk niet , vind foundation enz niet echt nodig

Ik vind dat voor een 11 jarige ook veel hoor.
Ik zit in de 2e en totaal dragen der qua meisjes in de klas 4 meisjes echt make-up. Sommige soms een beetje mascara maar meer echt niet dus ik vind het voor iemand van 11 echt heel veel en waarschijnlijk heel onnodig $$

@ dopemine en ^
Ik ben nou eenmaal wat sneller in de puberteit, ik speel al sinds midden groep 6 niet meer met barbies of een nieuwe step. En ik ga na de vakantie ook al naar de middelbare (ben een klas overgeslagen). Ben ook soms wel onzeker dus ja…

@Missdyy: Ja dat hoor ik vaker dat het slecht is daarvoor maar waarom eigenlijk?$$

Ja whatever dat denkt iedereen als ze in die leeftijd zitten ‘ik ben veel ouder dan mn echte leeftijd’, dacht ik ook, is niet zo

mascara, eyeliner en soms wat lipgloss