Hoeveel make-up draag Jij?

17>>Nivea Young Beautiful, Mascara, Oogpotlood en Rouge.
En áltijd Labelloooo! :grinning: <3

hee,
ik ben 17 en gebruik een beetje poeder, wat mascara en oogpotloodje en soms oogschaduw… tis maar net waar ik zin in heb. en oohja niet te vergeten lippenbalsem

kusss

1. Ik gebruik regelmatig mascara, blusher, oogschaduw, soms lipgloss (maar meestal niet allemaal tegelijk). Als ik veel puisten heb ook wel concealer enzo :stuck_out_tongue: maar absoluut geen plamuurlaag!!
    Ik draag ook regelmatig helemaal géén make-up, ook naar school.

17 lentes jong

• mascara
  • foundation
  • lipglossssssss <3
  • en soms oogpotlood

ik ben 14 en k draag veel make up:P poeder, foundation, oogpotlood, paar soorte mascara, blusher, soms oogschaduw &soms lipgloss,

Ik ben 17 en ik draag meestal mascara (2 verschillende over elkaar) en eyeliner (2 verschillenden). That’s it ^-^
Voor de rest doe ik ook niet aan concealer of foundation ofzo, ik heb die producten niet eens in huis.
Als ik uit ga, doe ik alleen wel eens wat meer op =)

17, mascara en soms blusher/bronzer

Ik ben 20. Gebruik dagelijks mascara en blush en op speciale gelegenheden lipstickje, eye-liner .

we love labello <3 :stuck_out_tongue:

Ik ben 15 en gebruik blush, mascara en oogpotlood. Valt best mee toch?

Ik ben 16 jaar en ik draag altijd mascara en lipgloss

14
foundation
vaseline (voor lippen :stuck_out_tongue:)
x

17 jaar, en gebruik mascara, oogpotlood, lipgloss en af en toe foundation

Ik ben 21, gebruik elke dag mascara, blush en lipgloss, soms ook oogschaduw en compact powder.
In de winter gebruik ik ook soms een getinte dagcrème.

ik ben 19 draag mascara en oogpotlood foundationm altijd en in het weekend ook wel oogschaduw

22 jaar

*foundation/concealer
*mascara
*lipgoss

Ik draag foundation, oogschaduw, oogpotlood en mascara, maar ik doe het meestal wel subtiel :wink:

Ik ben 14. Draag elke dag mascara en oogpotlood. soms als ik nog tijd over heb oogschaduw en sins een paar weke lipgloss en altijd labelloo

15…
winter: foundation, blusher, mascara, soms oogpotlood, labello

zomer: mascara, poeder

1. foundation en mascara en oogschaduw en lipgloss(vaak gewoon labello)