Hoeveel make-up draag Jij?

Haaaj iedereen :slightly_smiling_face:
Ik las het topic over de nude look en nu ben ik wel benieuwd hoeveel make-up iedereen draagt.
Zou je ook je leeftijd erbij willen zetten?
bedankt
KUS Dorienn

/

1. Mascara & oogpotlood.

EDIT; 15. En het ligt eraan hoeveel tijd ik heb. Meestal concealer, compact powder, blush, mascara + oogpotlood.

Nu het warmer is alleen Mascara & Oogpotlood :stuck_out_tongue_winking_eye:

k ben 13,
k doe oogpotlood, mascara(3 verschillende over elkaar), foundation en lipgloss op.

K ben niet echt een nude-type

kben 15, en kdraag (behalve als k gwoon thuis zit) eyeliner,mascara en soms lipgloss

Ik ben trouwens 13 en ik draag mascara (soms met blauw oogpotlood) en lippgloss of labello
kus Dorien

k Ben 13 en draag gewoon mascara en oogschaduw meestal ( soort wit ) en soms foundation

Ik ben 17 en ik draag praktisch nooit make-up… Ik heb nogal vage wimpers dus mascara staat daar niet zo mooi op, verder vind ik m’n huid mooi genoeg zo en lippenstift opdoen naar school b.v. gaat me een beetje te ver… :wink:

14, ik doe meestal mascara, oogpotlood, labello

k heb 15 jaar en ik draag mascara, foundation en eyeliner. Op me lippen meestal iets van labello <3

15
eyeliner
mascara
foundation
en LABELLOOOOOOOOOO<3

haaj ik ben 17

meestal draag ik foundation poeder rouge oogschaduw en oogpotlood en natuurlijk mascara. maar wel dat het er natuurlijk uit ziet en niet dat het eruit ziet als een opmaakpop :slightly_smiling_face: en natuurlijk lipgloss ofso

ik ben 17 jaar
en ik doe aan de nude look:p alleen een beetje mascara en een beetje glimmende lippenbalsem,
that’s it

ben 14 & doe mascara, blsuher, soms lipgloss, soms oogpotlood & soms oogschaduw

:wink:

Hee ik ben 15 en draag meestal mascara( witte laag met zwart erover lijken ze langer) en uhm lipgloss en een beetje oogschaduw heel licht. xxx Mijke

Ik ben 15 en ik gebruik

Basic powder
Foundation
Blusher
Eyeliner
Witte Eyeliner
Mascara
Lipbalsem
Lipgloss.

Best veel hea :stuck_out_tongue: ik doe het op in een half uur tijd ofzo

Ik ben 15 en ik gebruik mascara, oogpotlood, foundation, lippenbalsem.

Nou, dat zal ik eens vertellen :wink:

• Mascara (minimaal 3 lagen (A))
  • Oogpotlood (minder)
  • Soms witte oogding in ooghoek
  • Soms lippegloss
  • Soms eyeliner
    Het ligt er maar aan hoeveel tijd ik heb :slightly_smiling_face:
    Xx

14, bijna 15 trouwens

ik ben 18 en gebruik alleen mascara en btje lipgloss of labello. soms bijv. met uitgaan beetje blush of foundation. er zijn dagen bij dat ik helemaal geen make up draag…