Hoeveel maandverband/tampons nemen jullie mee?

Hee, ik ga morgen 3 dagen op vakantie en ik ben pas sinds kort ongesteld. Ik merk dat ik het morgen ga worden en ik vroeg me dus af hoeveel maandverband en tampons ik mee zou moeten nemen. Hoeveel nemen jullie mee?

ik zou gewoon een heel pakje meenemen!
dan heb je altijd genoeg!
toch?

Ik zou gewoon 1 doosje tampons en 1 doosje maandverband meenemen.
Dan zit je nooit zonder lijkt me.

het zijn toch maar 3 dagen, een pakje lijkt me toch wel genoeg :stuck_out_tongue:

agree.
En dan grote en kleine :ok_woman:
en als je te weinig hebt kan je altijd nog naar de supermarkt en bijkopen.
of drogist of whatever ^^

uhm als er 10 maandverbandjes in een pakje zitten :S
net aan misschien

1 doosje. Is wel genoeg voor 3 dagen lijkt mij. :stuck_out_tongue: ik doe meestal 3 tot 4 tampons per dag.
(normaal toch?)

Jaa ligt eraan he?
Als je alleen 's nachts maandverband draagt, dan zou je 3 maandverbandjes mee moeten nemen + nog wat voor de zekerheid. En voor overdag alleen tampons, dan komt zo’n doosje met 16 stuks wel redelijk op.

-.-’’

[i]1 pakje tampons,
5 maandverbanden voor 's nachts
en 1 pakje voor maandverband overdag

( die 5 voor het geval dat je doorlekt)[/i]

Beter te veel dan te weinig zou ik zeggen !

Ligt er ook echt aan hoe erg ongesteld je bent enzo. Denk maar: beter te veel dan te weinig. Het is echt niet erg om 5 pakjes mee te nemen (dit is wel echt veel voor 3 dagen), maar boeien, als jou dat zekerder maakt :slightly_smiling_face: x

1 pakje

haha had jouw reactie nog helemala niet gelezen, en zeg hetzelfde. (A)

2/3 tampons

1 pakje (10 stuks ofzo) zijn wel genoeg, en dan die voor de eerste paar dagen, de wat heftigere perionde zegmaar. Ik weet niet of je in the middle of no where belandt, maar anders kun je in een noodgeval altijd daar nog even naar een drogist ofzo;)

ik zou voor de zekerheid meer mee nemen maarja dat ben ik 0=)
ik denk dat je aan een pakje opzich genoeg hebt, ik heb meestal na mn ongesteldheid nog wat over van mn 2e pakje dus (5 dagen)… maar ligt er maar net aan hoe zwaar je ongesteld bent

nouja als je een pakje meeneemt is het genoeg dacht ik zo… :slightly_smiling_face: