Hoeveel kusjes stuur jij naar je vriendje?

Misschien een beetje een onnodig topic dit maar toch. Ik stuur wel eens 10 of 7 kusjes ofzo naar mijn vriendje, en dan zeggen mijn vriendinnen altijd voor de gein: ‘kusjekusjekusjekusjekusjekusje’.

Zijn er meer mensen die zoveel kusjes naar hun vriend sturen of ben ik de enige? :stuck_out_tongue:

Haha, hoe kom je hierop? ^.^
Het is afwisselend bij mij, soms doe ik er 3, soms ook een stuk of 7. :grinning:

Afwisselend idd :slightly_smiling_face:.

haha van 2 t/m 10 en soms <3 of (l) (k) ly

haha dit slaat echt nergens op, moet je toch lekker zelf weten
al stuur je er 100…

Nee dankje.

ik soms wel is 26… wat maakt het uit hoeveel kusjes je stuurt. Eerst meestal 14 ofzo

Haha vind ik gewoon leuk om te weten. Want ik zie sommige weleens: X
alleen sturen, en vergeleken met mezelf is dat dan echt heel droog. Maar dat ben ik dan weer :stuck_out_tongue: haha

Dan ben je trouwens best wel lang bezig met typen, maarja, als je dat voor hem over hebt… XD

Ik stuur trouwens meestal 1-6 x’jes, heb alleen geen vriendje. :stuck_out_tongue:

NUL.
Ik gebruik mijn sms-ruimte liever om iets anders te typen, het is namelijk nogal heel erg duur om sms’jes naar hem te sturen. : (

1, soms 2 :’) ben te lui om zo’n hele reeks te typen.

X-jes vind ik echt afgezaagd sorry :’)

Maar wat stuur jij dan? Gewoon niks?

who cares?

Ik doe automatisch aan het eind van een bericht “x” of “xx” :stuck_out_tongue: Naar iedereen zo’n beetje…

Ik heb geen vriendje ( 8’-})
maar ik stuur nooooit x-jes op het einde van mijn sms
ik zeg in RL toch ook niet ‘kus’ als ik klaar ben met praten? Of na elke zin?

Ik zet er ook nooit x-jes achter.
Ik kan mijn sms ruimte wel beter gebruiken.
Als het mijn vriendje is neem ik aan dat ik hem wel op andere manieren dan sms kan zoenen :stuck_out_tongue:

1,2 of 3. ligt eraan wat ik stuur wat hij stuurde etc :stuck_out_tongue:

soms geen.

hij stuurt er wel vaak meer xD

ik doe dat niet met x’jes, ik eindig meestal met ‘kusje’.