hoeveel kost haar verven

hee,
ik heb nu middenblond/donkerblond haar en ik wil het graag lichter verven.
volgens mij moet je het dan eerst laten ontkleuren, maar betaal je dan meer dan gewoon verven?

Verschilt of je naar de kapper gaat, het zelf kleurt, enz enz enz…

oh, ik was vergeten erbij te zetten bij de kapper.

Als je het lichter wilt, raad ik je aan om naar de kapper te gaan, bij de brain-wash kun je al terecht voor 14 euro, verder verschilt het per kapper wat je kwijt bent

ja, dat had ik al gezien alleen kleurspoeling kost 14 euro, en verven 14 euro extra.

¤40-¤50 ongeveer. ligt eraan of je dik, dun, lang, kort haar hebt.

ik zou niet permanent verven. bij bij hadden ze een gewone kleur spoeling erin gedaan, ongeveer 10 weken geleden en het was vreselijk! en nu zit het er nog in, wel lichter maar alsnog. en het kostte rond de 47,50!

je bent meestal idd 2x de verf prijs kwijt , eerst ontkleuren en dan zetten ze er n blonde kleur op.
Ik heb het ooit bij brainwash laten doen , blonderen … mr raad het je niet aan (ik zou liever iets meer betalen, voor echt mooie lichtblonde haren)
Of ik had toevallig gewoon n xtje pech.
Ik ging van lichtbruin nr lichtblond , en bij mij was het super geel achtig.
Hun allemaal ontkennen dat het niet geel was , dus mocht je het daar laten doen , kijk dan ff aant einde of je haar niet gelig is :stuck_out_tongue:

Mr goodluck

Ik betaal altijd rond de 150 euro als ik het helemaal verf :astonished:

Maar dat doe ik niet, highlights zijn voor mij rond de 70 euro

Ik heb ooit 40 euro betaald voor alleen bleken.

Ik zou zeggen vraag in het kapsalon waar je het wilt verven.
Ik doe het altijd zelf.

Ik vind het soms echt belachelijk dat je zoveel moet betalen voor je haar te verven! Ja ze doen het goed maar daarvoor moeten ze toch geen 40 euro ofzo vragen :S

mijn moeder betaalt 70 euro voor alleen ontgrijzen. :OOOOOOO

Ik had toen rond de 40,- betaald? Dat is nu alweer jaren geleden… maarja ik moet sowieso naar de kapper want ik heb zwart haar en dat is wat lastig om het zelf te proberen. :stuck_out_tongue:

ik ben ook al meerdere keren bij de brain wash geweest en ik ben heel erg tevreden. vooral als je lang of dik haar hebt ben je daar denk ik goedkoper uit omdat ze daar geen toeslag rekenen en het dus altijd dezelfde prijs is. alleen raden ze daar wel aan als je lichter wilt het met permanente verf te doen (tenzij je misschien maar een paar tinten lichter wilt) omdat kleurspoelingen meestal alleen gebruikt worden om naar donkerder te gaan vertelden ze mij. ik ben daar zelf ook van donkerbruin+zwart naar lichtblond gegaan en weer terug van dat lichte blond naar donkerbruin en is alle keren goed gegaan. je betaald daar voor een spoeling 14,- , permanente verf 28,- , ontkleuren 28,- en voorpigmenteren 14,-.

moet je ontkleuren appart betalen of zit dat bij permanente verf inbegrepen? anders wordt het wel duur.

en hoeveel kost het om maar echt 1 dun plukje te laten ontkleuren? bij de brainwash?

Ik heb het een keer zelf gedaan, heel makkelijk! En veel goedkoper :slightly_smiling_face:
Als je het zelf doet kost het ongeveer 14,95 bij de kapper weet ik het niet…

nee dat moet je apart betalen (: