Hoeveel kleedgeld, zakgeld, salaris krijg jij?

Geen werk Geen Zakgeld Geen Kleedgeld… aangezien ik aan het afvalle ben… ben er nu zo’n 5 maande meebezig heb kniet veel uitgegeve in die 5 maande omdat kzonde vind geld uit te geve als toch te groot word…:stuck_out_tongue: hebbe ik en me moeder del geslote als ik zeg dat ik goedvind hoe ik ben afgevalle…krijg ik 500 euro voor nieuwe kleding…en daarna zie ik wl ga k denk k een bijbaantje zoeke ofzo:P

( moet je wel begrijpe dat ik het erg moeilijk vind om m in te houde… xD )

hoeveel zakgeld krijgen jullie?

ik 20 euro, maar kvind het nogal weinig. ik kan er dus eeeecht niet mee rondkomen :roll_eyes: maarja, ik ga eens ff onderzoeken wat ong het gemiddelde is van jullie, en dan laat ik dat aan me moeder zien :smirk:

sorry als dr al een topic over is xD

eerst kreeg ik 13 euro per maand, maar toen las ik op internet (www.nibutjong.nl ff opgezocht) dat het gemiddelde voor 13jarigen 20 euro is dus nu krijg ik dat
maar hier kom je natuurlijk niet veel verder mee he :wink:

ik kan er trouwens prima mee rondkomen

Ik krijg 23 euro per maand; maar daar moet ik geen kleren van betalen want meestal betalen mijn ouders die ; dus kom ik daar wel mee rond
:slightly_smiling_face:

Ik krijg 30 euro en verder nog kleedgeld… Ik kan er wel goed mee rondkomen;)

ik wou vanmiddag een tas kopen, (bjorn borg 35 euro) maar dat had ik dus niet meer want ik had ookal bikini gekocht. en toen werd ik beetje sjaggo :kissing: erg eigk he. maar op de 1 of andere manier is me geld ook zo op, en kan ik er bijna geen grote dingen van kopen, en daar kan ik niet tegen xD

20 euro zakgeld
60 euro kleedgeld
Tevreden. (Soms ook niet :stuck_out_tongue: Als je in kledingnood zit en je geld is op vind ik het ineens te weinig )

Ik krijg ¤4 p week maar ¤5 p week is normaal heb ik gezien op Nibut, dus ff voorstellen

ik krijg mijn kleding van mijn ouders en voor die 20 euro koop ik accesoires enzo en ik ben nu aan het sparen voor een ipod nano…

op nibut staat toch wel dat 20 euro genoeg is, dat voelt niet zo :stuck_out_tongue:

ik krijg alleen kleedgeld en dat is 100 per maand en nog vaak iets extra’s maar ik vind 20 euro wel genoeg als je er geen kleren van hoeft te kopen

5,- zakgeld per week op gewone rekening
20,- per maand op spaarrekening
50,- per maand voor kleedgeld

Ik krijg, 30 euro per maand, kleed en zak geld hea ! ( daar kan ik tog niet mee rondkomen) , maar ik wil binnenkort aan mijn vader gaan vragen of het verdubbeld mag worden want 30 euro is egt niks waard…

Ongeveer zo’n ¤22,- per maand! ¤4,- per week, ¤6,- per maand!

Oja, dat is niet me kleedgeld ofzo hoor!

Ik kreeg tot mn 18de 45 euro, en nu krijg ik zo’n 240(studie tegemoetkoming: 98 en nabestaanden pensioen: 140) en daar moet nog zorg toeslag bij komen(zo’n 35 euro)

Ik krijg elke maand 20 euro, kan er niet echt mee omgaan want ik moet zelf beltegoed kopen en dat is ook 10 euro per maand
Dan hou ik nog maar 10 euro over :frowning_face:

Ik krijg 20 euro per maand. En dan ook nog 25 erbij voor kleren, ook niet zoveel dus… maar ik red het wel ofzo…

15 per maand…