Hoeveel kleedgeld, zakgeld, salaris krijg jij?

10 euro in de week dat is aardig veel hoor.:slightly_smiling_face:
Ik deed kranten, 2x in de maand en daar kreeg ik maar 2,70 voor :grimacing:
echt niet veel… Dus ben direct al weer gestopt.! :slightly_smiling_face:

Ik werk op zaterdag, en verdien daar 300 euro in de maand mee. Verder betalen mijn ouders mn telefoon rekening, zo´n 50 euro in de maand. Verder krijg ik 1 keer in de 3 maanden 100 euro van mn ouders. Dus ik heb eigenlijk niks te klagen, maar toch kom ik altijd geld te kort:P

Ik krijg zak+kleed geld: 100¤ per maand
moet daar álles mr dan ook alles van doen.
verder verdien ik ongeveer 200 per maand bij de AH

22 zakgeld per maand
50 kleedgeld per maand

maar ik hoef niet alles zelf te betalen, ik krijg per jaar meestal 2-3 paar schoenen en 2 jassen… en afentoe als ik gewoon ben winkelen met mn moeder of oma krijg ik ook wel wat.

ik zoek nog wel werk maar 15 is zo’n kutleeftijd!

zakgeld= ¤ 16,-
kleedgeld= ¤ 60,- hoef ik geen jas, schoenen,ondergoed van te kopen en als iemand jarig is krijg ik ¤ 5,- en deo enzow dokt me moeder!!
oppassen drie keer in de maand= ¤ 65,- dus totaal ¤ 141,-!! Daar ben ik wel tevree mee!!

zakgeld 50 euro
Kleedgeld geen, betalen pap&mams
K geef ong 200 per maand aan kleding uit.
Aan het begin van het een nieuw seizoen veel meer, andere maanden weer helemaal niets.
Salaris hebik niet

krijg niks van mn paps en mams, krijg stufi 340,- in de maand, hiervan spaar ik 250,- en werk verschillende aantal uren, gemiddeld rond 180,- Waarvan ik ook zoveel mogelijk spaar,
van het geld ga ik graag weekendjes weg, op vakantie en doe af en toe dure uitgaven (ipod) (laptop)

Zakgeld: geen
Kleedgeld: 100 euries in 3 maanden
Salaris: ong. 130/140 p. maand.
:wink:

Ik krijg 55 euro kleedgeld per maand! Daar moet ik alles van kopen; kleding, cadeautjes, uitgaan… (soms betalen m’n ouders ook nog wel eens wat als ze in een good mood zijn ;P) Verder verdien ik nog zo’n 100 euro per maand met werken!! Ik werk daar zo’n 25 - 30 uur voor!

Kusz

kleedgeld: 70 ¤
ik hoeft. jassen, schoenen & ondergoed niet zelf te betalen.
en gel. deo enzo ook niet
zakgeld: krijg ik niet.
werkgeld: ik verdien 3.50 per uur.
ik ben dr tevreden over. maar meer is altijd fijn hé
:grinning:

zakgeld 10 pw (40 euri in de maand dus)
Kleedgeld geen, ik krijg wat ik nodig heb en accesoires en overbodige spullen betaal ik van myn salaris…
Dat is ong 210 in de maand
Daar spaar ik per maand ong 100 euro van voor myn vakantie naar Calella, Spanje!
Geef trouwens per maand aan schoenen kleding en make-up toch wel zo’n 125 euro uit

ik krijg geen kleed/zakgeld
ik verdien zelf gemiddeld 100 to 140 euro in de maand en daar koop ik alles zelf van
ALs ik iets egt nodig heb betaalt me moeder mee

Ik krijg 25 euro zakgeld per maand
en 190 euro kleedgeld per kwartaal(3maanden). Ik moet hier alles voor kopen. Soms wil mijn vader wel mee betalen met bijv. snowboard kleren voor wintersport.

75 kleedgeld, hier moet ik wel alles van doen…Uitgaan schoenen jassen enz,
En 130 loon in de maand
xx

zakgeld = niks
kleedgeld = july laatste x ivm 18 jaar.

dus … werken :heart_eyes_cat:

Ik krijg 50 euro kleedgeld en 30 euro zakgeld p. maand. Veder werk ik 4 uur p. week in de ah en daar verdien ik 44 euro nog iets voor. =)

zakgeld : vaak gewoon iets in de maand keer extra deze maand iets van 75 euro
kleedgeld: 100 euro in de maand
salaris: tussen de 60 en 135 euro

Ik krijg 15 euro zakgeld in de maand… Niet echt veel ofzo maar ik hoef er geen cadeautjes en clearasil van te kopen. En ik krijg gelukkig geen kleedgeld want ik zou anders nooit genoeg hebben denk ik.

Kleedgeld krijg ik niet, want als ik iets wil dan krijg ik het zo wel :grinning: en ga ook vaak met mn mams shoppen. Als ik met een vriendin ga krijg ik gewoon geld mee.

zakgeld; 50 euro in de maand

werk; hangt er vanaf hoeveel uren ik werk. per maand gemiddeld 200.

Kleedgeld; 80 eurie
zakgeld; 34
werkgeld; 30 pm aan auto’s bij de politie + oppassen is afhankelijk van wanneer en hoeveel + 15 pm van opa en oma stofzuige daar.