Hoeveel kleedgeld, zakgeld, salaris krijg jij?

Hee meiden,

Wat ik me dus afvroeg; Hoeveel kleedgeld en zakgeld krijgen jullie per maand? Wat moet je daar allemaal van kopen? En hoeveel verdien je misschien nog met werken en hoelang werk je daar dan voor? Money, money, money.

xx Nadiaa

nix, als k kleren ofzo nodig heb kryg k geld.

xx.

Ik krijg 150 euro kleedgeld in de maand.
Nouja, daarvan is 50 euro mijn zakgeld,
maar dat reken ik gewoon mee als kleedgeld! :wink:
En ik moet daar alles van kopen, heel soms wil mijn moeder wel eens meebetalen met laarzen of winterjas. Maar ik moet echt bijna altijd alles zelf betalen! Maar dat vind ik niet zo erg. Ik wil er alleen nog een baantje bij, maar dan moet ik eerst nog wat vinden! :slightly_smiling_face:

xx

Haaaij :grinning:

Ik krijg 100¤ en daar moet ik alles voor kopen,
uitgaan, kleding & eten als ik bijvoorbeeld in de stad ben… Ben dr niet echt tevreden mee, maar ik kom wel rond :stuck_out_tongue:
Morgen krijg ik pas mn loon gestort, maar ik verwacht minstens 100¤ (ik heb al lang gewerkt, en nog niet zo lang geleden mn contract opgestuurd enzo :wink: ) Ik verdien 3,99¤ per uur…

En jij ?

Liefs & kiss

Wat voor baantje heb jij dan?
Ik zoek er namelijk nog 1! :wink:

Heey,

Ik kryg ¤60,- in de maand. En hier hoef ik lang niet alles van te kopen!

Geen: schoenen,jassen,ondergoed,deo,Haarspul,Clearasil.

En meestal als ik met me moeder ga winkelen kryg ik de kleding van haar.

Of als ik goed me best doe op school kryg ik extra Money.!

Kben best wel tevreden. Mja je wil altyd meer natuurlyk… :wink:

Ik werk bij een klein restaurant, als afwasser…
Niet bepaald spectaculair, ik moet eten van de borden etc afschrapen, afspoelen, in de afwasmachine zetten en drna alles weer opruimen. Ondertussen moet ik ook nog stokbrood, soep & ijsjes maken… Tis best wel hard werken, en omdat het in de avonduurtjes is (ik moet van 18-23 uur meestal) verdient het wel goed. En dat is dan wel lekker :wink:

Misschien is het niet het leukste werk om te doen, maar het verdient wel lekker! 3,99 euro per uur, tikt nog best wel snel aan! :wink:

Ik krijg iedere maand ¤90,- van m’n ouders, waarvan 30 zakgeld en 60 kleedgeld. Maar het is eigenlijk ¤80,- kleedgeld haha. Daar hoef ik niet alles van te betalen; Geen sportkleding, bikini’s, schoenen en jassen. En als er iemand jarig is krijg ik meestal ¤5,- en de rest leg ik zelf bij. Met m’n werk verdien ik niet echt veel… ¤1,75 per uur. Maar dan heb ik meestal toch ¤20,- meer in de maand. En af en toe pas ik nog bij mensen op waar ik meestal 5 of 10 euro voor krijg. Maar ik ben zwaaar shopaholic, dus het is altijd op… (A)

Kleedgeld : 40 euries p.m
Werken: 100 euries p.m

.

Inderdaad :grinning: En als je dan thuis op de bank ploft en je weet dan je weer 20¤ verdiend hebt, is dat zekers wel een fijn gevoel :wink: Maare waar woon je ergens, want ze zoeken nog medewerkers :wink: Dus, wie weet :?

Ik woon in Hengelo, ik denk niet dat dat erg in de buurt ligt of wel? :wink:

ik krijg 35 euro zakgeld in de maand en mijn moeder betaald al mijn kleding de est moet ik wel zelf betalen, cadeautjes enzo

Nopez, helaas :wink: Ik zou gewoon blijven zoeken, suc6 drmee !

Jammer… Dankje! :wink:

Ik krijg 4 euro zakgeld p week dus ong 16 euro p maand. (ben 13) ik krijg geen kleedgeld, ik had een baantje (folders) maar dat was nogal zwaar (meestal over de 150 kilo) en het betaalde niet verschrikkelijk goed (10 euro in de week, 1 keer lopen)

ik heb 6(!) broers en een zus…van 3 broers(apart) krijg ik 75 eurie in de maand…en de rest geeft ook wel eens wat maar niet een vast bedrag…van mijn moeder krijg ik 40 in de maand…maar ze betaalt wel me telefoonabonnement, busabonnement, dansles enzoo… ze koopt ook wel de meeste dingen voor me…maar als ik verder nog iets zie moet ik et meestal zelf betalen

65 kleed
37 zak
Geen ondergoed sokken sportkleding winterjas (winter)schoenen en andere van dat soort dingen

50,- kleedgeld (geen sportspullen/ondergoed/sokken/pyjama’s, verder alles)
20,- zakgeld (beltegoed + cadeautjes voor vrienden + leuke dingen doen zelf betalen)
100,- tot 150,- salaris albert heijn.

Dus totaal tussen de 170 en 220 per maand.
Ben 16.