Hoeveel kleedgeld, zakgeld en salaris krijg jij? #2

Stufi: 580
OV-vergoeding: 90
Salaris: 250
Zorgtoeslag: 70
Huurtoeslag: 90
Totaal: 1080 per maand

Daar betaal ik alles van.

Hoezo krijg je 580 stufi? Ik dacht dat 510 het maximale was. En wat houd die ov-vergoeding in? Dat is gewoon van je werk?

Ik ben 15.

Zakgeld, ook voor cadeautjes en overbodige kleding/schoenen: ¤45 per maand
Kleedgeld, geen vast bedrag, krijg wat ik nodig heb en nog wel veel meer eigenlijk. (Klinkt heel verwend, maar mijn moeder en ik houden beide van winkelen <3)
Van mijn ene oma elk jaar voor de zomervakantie 50 euro, en een keer 100 euro omdat ze toen pensioengeld over had :’)

En zoals voor werkweek vorige week krijg ik dan ongeveer 50 euro mee van mijn ouders.
Ik werk niet (mag niet werken).

Ik krijg geen zakgeld en geen kleedgeld… maar ik hoef ook geen beltegoed en kleren enzo zelf te betalen.
En ik verdien 5 euro per 2 week doordat ik een keer in de twee week bijles geef.

Edit: Ik ben 15

Zak- & kleedgeld samen 90 euro, en ongeveer 120 euro salaris.
Ik ben 17.

Ik ben 18, bijna 19.
Ik krijg een toeslag voor school maar die gaat volledig naar mijn ouders. Zij betalen alles dus ik vind dat logisch.
Ik krijg 20 of 25 euro zakgeld per week maar dat is volledig om te sparen, ik hoef niks te betalen.
Als ik iets van eten koop betalen mijn ouders het ook altijd terug, mijn mama vindt dat je thuis ook altijd moet eten dus ze wil niet dat ik mijn eigen eten betaal.
Ik kan dus heel veel sparen voor later en daar ben ik mijn ouders wel heel dankbaar voor (:

Kleed/zakgeld: 50,-
folders: ong 25,-
Ik ben 15 jaar. Ouders betalen wel mn abbo en soms krijg ik ook gewoon kleren.

kleedgeld = 16,- per week = 64,- per maand
zakgeld =13,45,- per week = 53,80,- per maand
salaris = word van de week ingewerkt voor de ochtendkrant, dus nog even kijken.

Ik ben 16 jaar.

¤50,- Kleedgeld
Ongeveer ¤100,- Salaris

Ik ben 17 jaar

¤80 euro kleedgeld per maand. Hier moet ik kleding voor kopen (dus ook schoenen, jassen en ondergoed) en cadeautjes / uitgaan.
Naast dat krijg ik nog ¤24 zakgeld in de maand. Ik ben oppasser op vier verschillende adressen maar dat is niet op een vaste dag, dus mijn ‘salaris’ verschilt nogal.

Oh en ik ben trouwens 15 jaar :slightly_smiling_face:

Baan 1: Ongeveer 150 per maand.
Baan 2: Ongeveer 100 per maand
Baan 3: 25 euro.
Zak/kleedgeld: 80 euro, als ik het krijg, maar dat is niet vaak meer:’)
Halfwezenpensioen: iets van 550 euro, volgens mij. Of ietsje minder.
Zorgtoeslag: 77 euro
Stufi: 300 euro.

Bij elkaar is dat zo’n 1300 euro.
Het is trouwens wel pas vanaf augustus(Die stufi.), dus nu is het 1300-300=1000 euro.
En hier betaal ik wel alles van, ook eten enzo, dus het is niet alsof er veel over blijft:’)

zak + kleedgeld: 70 euro
bijbaantje: ongeveer 100 euro per maand (ik werk 8 uur per week)

ik ben 17

doe mij dat baantje :slightly_smiling_face:.

^Dat is helemaal niet zo veel hoor, 3/3,50 per uur.

Ik ben 17.
Zakgeld: 40 per maand
Kleedgeld: 50 per maand
Salaris: verschilt tussen de 265 en 350 euro per maand, ligt aan het aantal uren dat ik word ingeroosterd/uitkomt met school.

Ik ben 13.
Zakgeld is 10 euro per week.
Ik krijg geen kleedgeldn al m’n kleding aankopen worden betaald hehe.
Loop elke week folders, daar verdien ik ongeveer 6 euro mee en ben der 3 kwartier mee bezig.

Wow wat voor werk doe je dan:O

ik ben 15

zakgeld 35 euro
kleedgeld -
salaris ongeveer 15 per week
en dan nog 7.50 per week

dus totaal 105 euro per maand :slightly_smiling_face:

als ik ga shoppen krijg ik gewoon geld van mijn moeder

100:8 is toch echt 12,50?

oh fack, dahm sorry haha :’) oke oke ik snap weer waarom ik wiskunde heb laten vallen.