Hoeveel kleedgeld (of zakgeld) krijgen jullie?

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?
Ik krijg €50 per maand en hoef geen jassen/schoenen/ondergoed te kopen. Ik vind het eerlijk gezegd niet erg veel, omdat ik nu ik kleedgeld krijg geen zakgeld meer krijg en dus de rest ook moet kopen ervan. Hoe kan ik serieus ooit nog iets leuks voor mezelf kopen.

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie en hoe oud zijn jullie? :relieved:
En eventueel: hoeveel zakgeld krijgen jullie?

Hoi Eva,
Ik ben 15 jaar en ik krijg al mijn kinderbijslag.
Dat is zo’n 270 euro (volgensmij) en daar moet ik 3 maanden meedoen. Killing…
EN ik moet daar ook schoenen en jassen en ondergoed van kopen.
Als ik in een kwartaal een jas en een paar schoenen wil kopen is alles al op.
Nu werk ik gelukkig bij de etos, elk weekend een dagje en dan heb ik 100 euro per maand meer, goddank…

Best veel vind ik! :upside_down_face: Dat is 120 euro per 3 maanden meer dan ik krijg, en je hebt per jaar dus best veel geld om schoenen en jassen te kopen! Tenzij je er heel veel van koopt haha. Ik krijg nu 2 paar jassen + 2 paar schoenen per jaar wat ook best oké is.

Ik denk niet dat ik trouwens ooit nog (veel) meer kleedgeld zal krijgen. M’n vader doet alsof ik ook nog schoenen/jassen enzo van 50 euro per maand kan kopen… :face_with_raised_eyebrow:

Ehm ik ben 15 en krijg 50 per week, waarvan er 15 naar mijn spaarrekening gaat (gebruik ik voor grote aankopen). Dus eigenlijk 35 per week waarvan ik álles maar dan ook alles voor moet kopen. Vind t wel goed zo.

geloof me, dat is weinig als je een schoenen en jassen tik heb. IK BEN VERSLAAAFD. hahah :flushed:
Nu deze maand al 2 paar schoenen gekocht, clarks en nikies. Geen geld meer over dus…

k ben 16 jaar, en krijg per maand 50 euro en dan int voorjaar en najaar het dubbele dus dan 100 euro,
k vind het zelf heel erg weinig maarja.

en dan 15 euro zakgeld ook per maand :frowning_face: moet hier ook kado’s van kopen enzo.

Ik voel me echt een bejaarde als ik dit topic lees. “In mijn tijd”,a.k.a. 9 jaar geleden, kreeg ik 20 euro in de MAAND (hoefde geen jas of ondergoed zelf te betalen.)
Misschien moeten jullie eens leren sparen :flushed:

Ik vind 50 euro belachelijk veel. Anyway, hier is een heel topic over in het lifestyleforum.

Oh, wist ik niet! Ik dacht ik zet het bij fashion omdat het over kleding gaat.

Slotje, want dit topic heeft al hetzelfde onderwerp: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/hoeveel-kleedgeld-zakgeld-en-salaris-krijg-jij-2-229758.0.html