Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?

Hee, ik heb kleedgeld, alleen ik kom er niet mee rond. Het is binnen 5 dagen alweer op! Dus daarom zou ik graag willen weten hoeveel jullie krijgen, dan kan ik met mijn ouders overleggen. xoxo

Hoeveel kleedgeld krijg jij dan?

Ik heb zelf geen kleedgeld, maar al mijn klasgenootjes hebben +/- 50 euro met 16 jaar. En een baantje natuurlijk (:

Ik kreeg altijd 50 euro + zakgeld, kwam er best mee rond.

ik krijg 50 euro & ik ben 14. maarja… ik kom er niet mee rond want als ik geld uitgeef met kleren zijn ze na 1 of 2 maanden al weer weg en vervolgens heeft mijn zusje alles aan en dan is het uitgerekt.

Ik krijg geen kleedgeld, nooit gehad ook.
Ga zelf werken ofzo ¬¬

Met je zusje afspreken dat ze je kleding niet meer leent, en dan is het opgelost :stuck_out_tongue: Nee ik had ook zo’n zusje, en gewoon zeggen dat ze het niet mag doen en anders betalen?

(zusje laten betalen dan, bedoelde ik, en ik weeeet dat dit niet echt je vraag was, dus sorry voor offtopic (: )

Ik krijg vijftig euro en ik hoef laarzen en een winterjas niet zelf te betalen. Ik kom er meestal wel mee rond.

Jullie gaan nu vast vinden dat ik veel krijg, en dat is het ook.
Ik krijg namelijk 100 euro en dat is dan kleedgeld en zakgeld samen. Daarbij ben ik net 15.
Ik weet niet of ik rond ga komen want ik heb nog maar net mijn eerste 100 euro gekregen. Maar ik denk dat het wel moet makkelijk lukken.

Ik krijg, zakgeld en kleedgeld samen, 50 euro. Ben 19 jaar.

haha ja dat was al mijn plan maarja daar trekt ze zich toch niks van aan. en dat ze het niet meer mag lenen ook niet das wel het kutte!
& tegen dat meisje van ‘zoek een baantje’ op je 14e kun je niet veel anders doen als folders lopen enzo, ik heb me daar al voor aangemeld maar nog geen reactie teruggekregen want er is geen wijk beschikbaar.

je hebt geluk! haha.

Niks… Maar toen ik het wel kreeg kreeg ik 45 euro per maand en daar moest ik alles van kopen. Redde ik het trouwens prima mee…

zoekfunctie