Hoeveel kledinggeld krijg jij?

Mijn vader kwam er laats mee om me kledinggeld te geven, omdat ik best veel vraag xd. Ik ben 15 en ik krijg 50 euro per maand voor kleding. Hoeveel krijgen jullie?

Ik betaal mijn kleding zelf omdat ik fulltime werk.
Heb nooit kledinggeld gekregen.

Moet je van je kledinggeld ook lingerie, sokken jassen en schoenen kopen? Want dan vind ik het nét iets te weinig eigenlijk…

Ik krijg nu niks meer, omdat ik oud genoeg ben om zelf geld te verdienen, maar toen ik het wel kreeg op mijn 15e kreeg ik eerst 100 euro per 3 maanden. Mijn moeder vond dat te weinig dus later kreeg ik 150 euro per 3 maanden. Ik kreeg mijn jassen en schoenen trouwens nog wel van mijn ouders.

http://forum.girlscene.nl…jg_jij/list_messages/7670 Hier is al een topic van ;p
Maar ik krijg 60 euro p/m en ben 14. Moet alles ervan kopen.

Geen, maar soms geeft mijn moeder me spontaan 50 euro ofzo. Verder werk ik zelf voor mijn geld.

@Insignificant
Nee, dat hoeft niet. Het gaat om vesten, tshirts, riemen, broeken en schoenen weet ik nog niet :x

Geen, mijn ouders geven mij nooit een bedrag voor een bepaalde tijd, ik shop gewoon, de ene maand veel, de ene maand minder, ik geef gem. 450-500 p.m. uit ofso, maar ik ben shopgek ^^

nee ik werk niet &ben niet verwend, zo is mijn hele familie, wij hoeven niet te werken of met ons ‘eigen’ geld om te gaan.

ik ben ook 15 en ik krijg 50 euro in de maand

Ik gebruik m’n studiefinanciering en zorgverzekering (Beide wordt door m’n ouders zelf betaald dus ik mag van hun het geld houden) en dat is +/- 160 per maand. Maar dat geef ik niet allemaal uit.

toen ik 15 was kreeg ik 95 euro. Nu krijg ik 100 euro en ben 16. Er komt elk jaar 5 euro bij:)

50 euro per maand, maar dat is OOK mn zakgeld
en ik moet er ook jassen en ondergoed enzo mee kopen
gelukkig krijg ik mn vader soms zo ver om me extra geld of ‘zomaar’ kleren te geven, want met 50 per maand kom ik niet eens aan een jas toe.

ben je heel toevallig turks ofzo? dat komt me bekend voor haha, met mn nederlandse moeder is het bij mij helaas niet altijd zo xD

ik ben 19 en woon op mezelf en krijg van mijn moeder 45 euro kleedgeld per maand, en ik hou van het werken zo`n 20 euro per week over voor mezelf… dus ik heb zo`n 125 euro per maand om uit te geven aan kleding/make-up etc. dat is niet super veel, maar gelukkig betaalt mijn moeder soms wel de boodschappen of de benzine van de auto :slightly_smiling_face:

Helemaal niet, ik krijg alleen alimentatie+studiefinanciering waarvan ik alles moet betalen. Ik houd 20 euro in de maand over, yess.

wauw superrelaxed :stuck_out_tongue:,
verder is hier niet een sticky topic van? dacht ik wel.

ik krijg, volgens mij, 90 eur. per maand aan kleedgeld, lingerie, jassen en (alleen als ik het nodig heb) schoenen krijg ik terug. ik krijg er nog 10 euro zakgeld per week bij, ik ben bijna 18 en werk niet.

Ik kreeg tot mijn 18de 70 euro per maand,
nu moet ik het zelf regelen, en heb ik in principe geen vast bedrag voor kleedgeld per maand, als ik iets zie en ik heb het nodig koop ik het gewoon.

Ik heb net mijn laatste kleedgeld gehad, ik kreeg 250 per 3 maand.
dus dat komt uit op 80 per maand. maar nu krijg ik stufi vanaf juli en ik heb mijn kleedgeld er ook alweer doorheen gejaagt dus ik moet helaas even sparen…
maar ik krijg 75 stufi waar ik mijn kleren van moet kopen.

Ik ben 14 en ik krijg 70 euro per maand, maar dan moet ik dan ook alles van betalen behalve jassen en schoenen. Dus ook beltegoed, cadeautjes, bioscoop enz.

ik ben 16 en krijg 80 per maand
moet ik wel echt alles van kopen