hoeveel % kans zwanger na de MAP

Gister had ik seks met mijn vriend alleen het condoom was gescheurd. Wij helemaal panieken en snel naar de kruitvat vooreen MAP. K heb de MAP ongeveer ingenomen 1 uur nadat hij was klaargekomen, we stopten en erachter kwamen dat het was gescheurd. Nu is mijn vraag hoe groot de kans is dat k zwanger ben. Want het is totáál niet de bedoeling dat ik zwanger wordt… En k stress hem nu best wel eigenlijk :frowning_face: plsss iemand help me

Nee dat niet

Want dit is de tweede keer dat ik ‘het’ deed dus nog niet veel ervaring

Naja k word volgende week 16 dus k ga er wel over nadenken of gewoon geen seks meer hbbn :wink: dus kleine kans dat ik zwanger ben ?

Ahh super dankje wel nu ben ik gerustgesteld, en kan ik gaan leren voor mij toetsweek haha :wink:

De kans is heel klein, maar zie dit wel als een waarschuwing voor volgende keer! Supergoed opletten!

Jaa dat ga ik zeker doen! Ik ben sws al best voorzichtig maar nu al helemaal, want als het eenmaal gebeurt is kan je het niet meer terug draaien…

Nee precies! Goed dat je er bij nadenkt :slightly_smiling_face: Better safe than sorry.

Ik dacht dat ik je al gerustgesteld had in het algemene topic :’)

Haha Jaa ma ik wil t aan zoveel mogelijk mensen vragen zodat als er mss toch iets mis is k da weet :wink: ma alsnog bedankt haha

Ooit gehoord van een bijsluiter?? -.-

Maak je niet druk hoor. Je hebt meteen goed gehandeld

De betrouwbaarheid is 95% bij inname van deze pil binnen 24 uur
85% binnen 48 uur
en 58% bij gebruik binnen 72 uur

Oke das mooi dankje:) t was helemaal niet de bedoeling we hadden gwn condoom gebruikt maar hij scheurde dus meteen op fiets gestapt en map gehaald want wil nml nii zwanger zijn :wink:
Nu maak k me niet meer zorgen :slightly_smiling_face:

Ik zou echt overwegen om aan de pil te gaan nu je een vriend hebt. Dubbel zo veilig =)

Oja ik las dat je het niet moet innemen op een lege maag. Maakt het heel veel uit als je die dag weinig hebt gegeten?

Jaa k ga er ook met mn moeder over hebben en ook met mn vriend natuurlijk :wink:

Je kan hem ook 's avonds slikken he, gewoon op je nachtkastje over ergens neerleggen.
Ik zou er alleen niet te lang mee wachten. Je hebt het nou al twee keer gedaan, en denk je echt dat je je de volgende keer kan inhouden als het weer zo ver is?
Ik zou het toch nog deze week met je moeder en de huisarts over hebben, gewoon zodat je het dan dubbelveilig doet en niet nog een keer in de verleiding komt waardoor er een condoom scheurt.

Dat staat normaal gezien in de bijsluiter :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal voor de reacties en advies kga er zeker wat mee doen:)

Nee, helemaal niks