Hoeveel kan er ongeveer op de iPhone 4s 8gb?

Zou dit met 8gb kunnen?

-300 foto’s
-150 liedjes
-12 apps

Ik twijfel of ik de 8gb of de 16gb moet kopen, aangezien de 16gb twee keer zo duur is…

Ik heb de 16 GB omdat er al iets van 2/3 GB af gaat aan de software van je iphone zelf.

Ja klopt :frowning_face:
Hoeveel foto’s en zo heb je dan?

Er kan echt heel erg weinig op, en als je een update hebt ben je de lul want dan moet je heel erg veel verwijderen. Ik wou dat ik de 16gb had gekozen des tijds.

^ Ik heb de 16 GB.
Ik heb nu nog 6,5 GB over en 6,3 GB in gebruik. Dus in totaal heb ik 12,8 GB. Er is dus 3,2 GB afgegaan aan software.

Ik heb er rond de 600 foto’s op staan denk ik. Volgensmij zijn de filmrol en ‘mijn fotostream’ apart van elkaar. Ze staan als aparte mapjes in mijn telefoon tenminste.

Ik heb 57 apps en mijn muziek heb ik ook in een app staan, dat is zoo veel makkelijker dan het gezeik met itunes etc. Daar heb ik nu maar 14 liedjes op staan aangezien ik sinds donderdag een iphone 5 heb gekocht :slightly_smiling_face:.

ik heb de 16gb, waarvan ook maar 12 ongeveer, en ik heb nog 2,9 gb vrij en ik heb:
2400 foto’s + filmpjes (ja veel, maar ik screenshot teveel)
120 liedjes
en ik denk rond de 30 apps ofzo

Mijn iphone is raar, ik heb 16 gb en nog 1 gb over terwijl ik 300 foto’s heb, 10 liedjes en 7 apps ofzo :")