Hoeveel jongensvrienden heb je?

Hee mensen,
Ik was ff nieuwsgierig naar hoeveel mannelijke vrienden iedereen eigenlijk heeft, en of je er ooit verliefd op bent geweest??

veel, ga meer met jongens om dan met meidjes dusj,
ben er niet op verliefd geweest nee,

Mn vrienden zijn bijna alleen maar jonges, daar ga ik veel meer mee om! Ook met stappen en zo ik ben altijd als enige meisje mee…maar ik ga ze niet tellen…:stuck_out_tongue:

Ik heb geen aller beste vriendin, maar een aller beste vriend.

Ik heb 11 vrienden en maar 7 vriendinnen. Ik ben nu verliefd op mn allerbeste vriend… Erg he?

xx
Elise

Meer vrienden dan vriendinnen, het zullen er wel minstens 10 zijn. Mijn beste vriend is tevens ook mijn relatie.

2 vrienden. Eentje is mn beste vriend, ik heb een keer met hem gehad en ik ben nu weer verliefd op hem $:

Ik heb eigenlijk ook meer vrienden dan vriedinnen XD

-------

ooh man… kom ik aan … <_<
ik heb geen mannelijke vrienden … :stuck_out_tongue:
alleen vriendinnen … :stuck_out_tongue:

veel meer jongensvrienden,
ze zijn zoo makkelijk, leeuk en spontaan in alles!:slight_smile:
nee niet verliefd geworden, zou ook zonde zijn

Ik heb keiveel jongensvriende, daarmee kunde tenminste is goe lache. Die zijn voor niks bang enzo.
En met vriendinnen ook wel, maar niet zo.
Ik heb 6 vriende en 10 vriendinne.
Daar ga ik het meest mee om.; ik heb nog meer vriende en vrindinne, maar daar ga iik niet zo vaak mee om.
Nee, ik wil ook nie verliefd op hen worde, maar voor een goede vriend heb ik wel gevoelens maar ik weet nie of ik hem wel wil :slightly_smiling_face:

hmm, ik heb meer vriendinnen, 3 vrienden ofzo.
Mja, ik zit nu ook weer in een klas met alleen meisjes
En vorig jaar met maar 2 jongens :pensive:

1. (waarvan 4 gay :stuck_out_tongue:)
    1 ben ik verliefd op geweest (niet gay, maar een hetero :slightly_smiling_face: )
    Maar dat heeft mn vriendschap eigenlijk alleen maar sterker gemaakt.

ik ga altijd als enigste meisje met een club jongens op stap! altijd super gezellig, die kunnen tenminste echt feesten… ik wordt ook altijd thuis gebracht door mijn beste vriend…

op school ga ik alleen maar met meiden om, omdat er gewoon geen leuke jongens bij mij in de klas zitten (A)

ik was op een vriend van me verlieft maar dat is alweer over… mijn beste vriend was verliefd op mij, hierdoor nam ik soms een beetje afstand van hem, maar nu gaat het alleen maar beter :slightly_smiling_face:

ik heb 4 jongens in me msn ( heb ook maar klein msn groepje) 2 via internet leren kennen, 1 uit m’n oude klas en de laatste is me ex-vriendje…
Met geen van alle een goed contact meer.

Leuk om te weten :stuck_out_tongue:… ik heb zelf ook jongesnvrienden en 1 waarmee ik al 8 jaar bevriend mee ben, en nee ik ben nog nooit verliefd o pheme geweest en dat zal ook nooit gebeuren, das gewoon onmogelijk…

ik weet niet wat ik meer heb, maar ik heb ze allebei :grinning:
Vidn het leuk zo, ik kan met allebei goed :wink: x

Ik heb ong. even veel mannelijke vrienden als vrouwlijke vrienden :stuck_out_tongue:
Maar mijn beste vrienden zijn wel vrouwlijk :wink:

Ja, bij mij ook denk ik. Maar ik heb niet zoveel vrouwelijke vrienden die dezelfde muzieksmaak hebben, dus als ik naar een concert of festival ofzo ga is dat meestal met een van mijn mannelijke vrienden. x’) En nee, ik ben nog nooit op een van hen verliefd geworden. Zal ook niet zo snel gebeuren, denk ik.