Hoeveel geld meenemen feestvakantie

Ik ga over 2 weken met een vriendin 8 dagen naar Chersonissos, en heb geen flauw idee hoeveel geld ik ongeveer mee moet nemen. We hebben een appartement zonder all inclusive. Maar qua eten maken we het niet te duur, 1 of 2 keer uiteten. Verder zijn we wel van plan om elke avond te stappen. We gaan geen excursies doen, gewoon echt een chill vakantie. Op hoeveel geld moet ik ongeveer rekenen???

Ik zou gewoon je pinpas meenemen, in Nederland vast wat pinnen en de rest daar als je het nodig hebt.

Wat Phaedra zegt idd. Lastig in te schatten, drank zal wel een grote kostenpost zijn maar ik heb geen idee wat jouw zuipgehalte is.

Minimaal 400 euro!
Ik dacht dat ik met 400 genoeg had voor 8 dagen Lloret de Mar maar moest toch nog geld van me spaarrekening halen. entree voor clubs zijn duur (in lloret in iedergeval 25 euro voor 1 kaart die je moest kopen en daarna 5 euro voor de rest van de dagen) + eten en keer uit eten enz.

Ah oke. Ik heb nu €375 gespaard maar krijg nog wat van mijn ouders dus zeg maar €450… Dan zou ik altijd als het echt nodig is wat van mijn spaarrekening af kunnen halen. Heb echt geen idee hoeveel alles kost haha.

Ik vind het weggegooid geld om het op te zuipen. Maar goed, dat ben ik.

Het is natuurlijk ook voor eten en shoppen.

Ik heb op mijn vakantie weinig drank in clubs gekocht en gewoon veel gekocht in supermarkten, dat scheelt al heel veel. Ik ben 4 keer uit eten geweest en heb gewoon steeds in het appartement ontbeten en gelunched enzo (eten uit de supermarkt). Ik heb wel zo’n pas gekocht voor kroegentochten etc (€65) en ben gaan parasailen (€35). Ik was rond de €300 kwijt (niet echt gewinkeld). Misschien kun je op basis van dit een beetje schatten.

Ja, drank en eten kopen bij de supermarkt zijn wij ook van plan :slight_smile: Hier heb ik wat aan, dankje!