hoeveel geld kwijt aan renesse?

hoi allemaal!
ik ga aankomende zomer naar renesse met vriendinnen.
Alleen weet ik niet hoeveel geld ik mee moet nemen en dus moet sparen.
iemand die dit weet?
x

Ligt eraan of je gaat ‘shoppen’ en of je uit wilt gaan, uit eten etc. 200 euro?

en ligt er ook aan hoe lang je daar wil zijn…

Hoelang ga je? En ga je naar een camping of hebben jullie een appartementje/hotel met halfpension of volpension etc.

nee we zitten op de camping duin en strand dus t is wel een stap vakantie. ik wil me niet te veel zorgen maken om geld. we gaan bijv. wel een keer uit eten.
we blijven een week

Dan zou ik zo rond de 200/250 meenemen, dan hoef je je geen zorgen te maken… Maar ik zou voor jezelf nagaan hoeveel je nu uitgeeft tijdens een avond stappen(want dat is ook voor iedereen anders) en dat dan voor elke avond daar nemen en dan nog 50 euro voor het eten, en als je verder nog wilt shoppen of andere dingen dat je daar nog wat voor meerekent en dan nog wat extra’s wat je kunt missen zodat je je geen zorgen hoeft te maken.

Ja, ga je elke avond stappen? Hoeveel geef je uit met een avond stappen? Je moet elke dag eten; houden jullie het simpel of elke dag uit eten? Gaan jullie nog winkelen? Op basis daarvan moet je het ongeveer uit kunnen rekenen.

oke dankjewelll!

jaa tijdens t stappen drink ik nooit veel. meestal 1 / 2 drankjes. maar we moeten wel drank van te voren halen enzo. en dat is daar volgens mij wel duur.

200? Meer lijkt me? Ik ben vorig jaar naar terschelling geweest. Maar als je gewoon al je geld op je bankrekening zet &je pinpas meeneemt zie je het dan wel. Je hoeft niet alles op te maken, wat over is blijft echt wel op je rekening staan! :wink:

Ik had 500 mee, was bijna op geloof ik. Elke dag wel ergens wat eten gehaald, je hebt je boodschappen, en drank natuurlijk. Je huurt misschien wel een fiets of gaat een keer met de taxi. Je gaat uit. Gewoon 500 sparen, dan hoef je je geen zorgen te maken! :slightly_smiling_face: Het is echt niet leuk als je steeds op je geld moet letten!

Oh en het is gewoon in Nederland dus de prijzen zijn zo’n beetje hetzelfde als alle supermarkten!

Oke ik geef wel snel en makkelijk geld uit, dus 500 is voor sommigen misschien een beetje veel haha!

Ik zou eerder denken aan 350/400, er is niks minder leuk dan dat je daar bent en geld tekort hebt en zuinig aan moet doen. Dan kan je beter geld overhouden…

haha ja dit is lastig want t ligt echt aan de avond hoeveel geld ik uit geef. maarja idd, beter te veel bij als te weinig!

maar volgens mij kun je daar in de buurt niet echt shoppen ergens helaas :frowning_face:

In het centrum van renesse liggen wel winkels, en je zou ook een dagje naar vlissingen kunnen gaan, dat is er niet zo heel ver vandaan geloof ik…

in goes kun je ook wel winkelen, dat is ook niet zo heel ver weg…

Hmm, de Spar op de camping is wel echt een stukje duurder dan normale supermarkten hoor. Het klinkt gek, maar ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoeveel ik daar had uitgegeven 2 jaar geleden. Wij hadden sowieso een pot gemaakt, volgens mij 200 à 250 de man.

Vorig jaar Appelhof heb ik 300 euro uitgegeven en toen lette ik heel erg op m’n geld. Dus ik denk niet dat je aan 200 euro genoeg hebt. Je moet ook wel eens entree betalen bij discotheken/cafés, de drankjes daar zijn best duur en dan moet je ook nog elke dag eten kopen. Je kan beter teveel dan te weinig meenemen!

Ik was vorig jaar naar Renesse en heb ongeveer 300 euro uitgegeven. Wij hadden met vriendinnen een pot gemaakt voor eten/drinken/drank (alleen wijn) en zijn bijna niet naar de campingwinkel gegaan, die is een stuk duurder. Ik geloof allemaal (7 vriendinnen) rond de 50 euro kwijt aan boodschappen, verder geld uitgegeven aan uitgaan etc.

ja ik dacht ook altijd dat de spar duurder was. wij nemen ook van hier dan al drank mee en eten. knakworstjes uit blik enzo haha

hm denk dat ik dan maar iets van 350 ga sparen. dankjewel allemaal!