Hoeveel geld heb je op je spaarrekening staan?

Er is een groot verschil tussen meidenproblemen en bankgegevens…

Dingen zoals emailadressen, wachtwoorden en bankgegevens zet je het best niet op het internet, laat staan een forum. Niet dat de kans zo groot is dat er wat mee gebeurd, maar waarom het risico lopen?

Té weinig, dus… internetbankieren-hackers, ik ben jullie moeite niet waard hihi (:

Ik doel niet alleen op meidenproblemen :wink: Ik heb vast wel eens andere dingen verteld.
Ik zei net: mijn rekeningenummer en pinpas etc staat er niet bij, wat kan het dan voor kwaad? Er staat ook op Girlscene wat ik verdien, hoeveel zak/kleedgeld ik krijg en hoeveel ik uitgeef. Dus mocht iemand mijn geld willen hebben: die mogelijkheid bestaat dus al. Ik zie geen extra risico.

Hahaha wat een gezeik zeg, pubertjes die volwassen willen doen en hun geldzaken “prive” houden. Komop zeg, je loontje bij AH is iets anders dan het salaris van iemand met een vaste baan.

Ik heb er nu 650 op staan, dat heb ik vanaf maart gespaard. Dus ik vind het best veel voor zo’n korte tijd.

Net wat ik dacht.

Haha, dat dus. Zeker met die bedragen die hier staan.

Nu dat ik mijn rijbewijs heb gehaald nog ongeveer 3500, mijn ouders hadden al 2000 voor me gespaard, wat ik heb gekregen toen ik 18 werd.

Bij mijn geboorte hebben mijn ouders geld gestort, waar de afgelopen jaren rente overheen is gekomen. Ik heb er zelf niets op gestort…
Dat doe ik op mijn betaalrekening nu. Als ik geld verdien (wil werk!) ben ik van plan om elke maand geld te storten op mijn spaarrekening, toch handig voor later enzo.

Dat ga ik toch niet op internet zetten :S

heel weinig

Waat? ^^

@xxDeb WOOW… aardig van de belgische staat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niks…

Iedereen maar janken dat ze dom zijn dat ze op het internet zetten hoeveel er op hun rekening staat x’D

Tja, hun probleem, niet onze zorg.

Ikzelf post niet hoeveel ik heb, maar vind het wel interessant om te weten (:

ik heb eigenlijk geen idee :grinning_face_with_smiling_eyes:

wtf o_o
waar gaat het toch heen met de wereld…

eigenlijk vraag je er nu om dat we achterdochtig worden… ik bedoel, andere topics vragen weer waar je woont enzo XD…

geen flauw idee