Hoeveel geld heb je op je spaarrekening staan?

Mijn ouders sparen op een rekening voor mij

aardig veel, ben 14
maar ik spaar 80 per maand

Hoezo wil je dat weten ?
&& voor de mensen die het hebben geschreven een beetje dom

Enough.

misschien is ze benieuwd naar hoeveel andere meiden sparen? daar is helemaal niets mis mee. als je het liever niet verteld, vertel het dan niet.

Ik begrijp ook wel waarom mensen het er niet op willen zetten:), maar ik was gewoon benieuwd of het scheeld of je bv in de stad woont of in een dorp… + geld van opa’s en oma’s… en je leeftijd…

op mijn pinpas staan 100
op mijn eigen spaarrekening 300 ofzo
en op waar me ouders vroeger spaarde 800 ofzo

maarja, heb dan ook een auto gekocht, er heeft heel lang 2 euro op me spaarrekening gestaan :'D

me spaarrekening staat haast niks op: 200
me moeder heeft geen geld om voor mij te gaan sparen en me vader is ja weet niet hij is een eikel :slightly_smiling_face:
en nu voel ik me echt nor kutter dan kut omdat iedereen hier een dikke spaarrekening heeft en sommigen noemen 500 niks nou wat moet ik dan…?
gadver dag is nu echt kak!

Dan zou ik ook vragen of mensen in een stad of dorp wonen, wie hen helpt bij sparen enzo…?

Dat zet je idd hier toch niet neer? beetje domme vraag (;

Weet ik veel xd ?

waarom is dat zo dom dan?

Het lijkt me niet zo verstandig om zomaar op het net te gaan rondstrooien hoeveel er op je spaarrekening staat.
Just sayin’

dat ga ik hier niet rond bazuinen ;o!

Genoeg maar om nou te zeggen hoeveel vind ik een beetje te persoonlijk :stuck_out_tongue:

Ja, want ze weet nu ook mijn pincode, heeft mijn pinpas en weet wie ik ben.
Ik snap best dat ze het wil weten, vind het zelf ook wel interessant (:

Zij misschien niet, maar je hebt wel mensen die van dat soort praktijken hun brood moeten verdienen en daar dus wel verstand van hebben.
Het is gewoon niet slim om persoonlijke gegevens op het net te zetten. Dat is basiskennis.

1500 euro… mensen, laat haar 't lekker vragen als ze dat wilt, als je het te persoonlijk vind dan antwoord je toch gewoon niet…

Dan kan ik maar beter vanaf nu als kluizenaar door het leven gaan. Er staan ontzettend veel privédingen hier op Girlscene van mij en daarnaast zijn er nog veel mensen die dingen van mij weten waarmee ze mijn in principe meteen zouden kunnen chanteren (of wat dan ook). Ik vind dat mensen de laatste tijd nogal doorslaan wat privacy betreft.