Hoeveel geld heb je op je spaarrekening staan?

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van de Girlscene homepage waarvoor jij spaart, vroeg ik me af hoeveel jullie daadwerkelijk hebben gespaard (op je spaarrekening).

Of hoeveel jullie per maand sparen voor bv later?! Ook vroeg ik me af of het scheeld als je in een dorp of een stad woont + leeftijd.

Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen als je het niet wilt;) maar het topic is al wel ontzettend vaak bekeken… dus ik ben niet de enige die het interressant vind.

iets van 110 euro, ik weet het, heel weinig maar ik ben pas net begonnen met sparen…

ehhh… ik ben 14 en er staat echt fakkingveel op, maar ik vind het nogal persoonlijk om het hier ergens op een forum neer te kwakken… maar ik krijg elke maand nog 500 euro van mijn oma enzo, niet dat ik werkXD.

niet zoveel meer na al die rijlessen…

-

veel =)

Al mijn geld heb ik zelf bij elkaar gespaard. En vind dat inderdaad ook te persoonlijk om dat hier zo maar neer te gooien.

wow, elke maand 500 euro? hhaaha, dat wil ik ook wel ;p

450 euro

-

spaarrekening? is dat hetzelfde als je pinpas account ding =D dan maar heel weinig, haha

niet veel

Op mn pinpas (dat wat ik nu uit kan geven zeg maar) 200 ongeveer. Mn ouders hebben ook voor mij gespaard maar dat ga ik hier niet neerzetten (ik weet ook niet precies om hoeveel het gaat)

Ik heb een spaarrekening waarop mijn ouders voor me sparen voor mijn studie, en een spaarrekening waar ik mijn zakgeld en loon op krijg. Zo’n 450 euro, ben aan het sparen voor de aankomende zomervakantie!:slight_smile:

Boeit dat jou dan? Nee, maar even serieus. Je vraagt nu iets heel persoonlijks.

Op de spaarrekening die ik zelf heb geopend 120. Maar dat werkt niet zo erg omdat ik dat geld zelf op m’n betaalrekening kan zetten. Heb ook nog ergens een rekening waar ± 1500 euro op staat, van oma enzo.

20 euro :'3
Heb nog andere spaarrekeningen gehad, maar mn ouders hebben dat allemaal geleend en bij een andere was alles opeens weg.

Ik snap niet waarom iedereen hier dat zomaar neerzet :’)