Hoeveel geld geef jij uit?

Hoi Meiden
Ik ben bezig met een onderzoek waarbij ik het volgende wil weten :
Hoeveel geld geef jij gemiddeld per week uit? Ik zelf bijvoorbeeld geef met gemak 100 euro uit en niet eens aan nuttige dingen, denk aan: eten/drinken op het station, treinkaartjes, drankje doen met vriendinnen, tijdschriften etc.
Ik wil een challenge gaan doen om 1 maand lang elke week een maximaal bedrag uit te geven. Nu ben ik dus op zoek naar het gemiddelde wat per week word uitgegeven.
Groetjes

25,- per maand en dat geef ik meestal aan boeken uit.

Verschilt per week. Maar gemiddeld toch zeker €25,-.

Ik probeer maximaal 50 aan te houden, maar dat gaat vaak fout haha. Ik denk dat ik rond de 80 per week zit, en dan reken ik uitgaven qua kleding etc niet mee.

Moet er wel bijzeggen dat ik op mezelf woon en het geld dus grotendeels naar boodschappen gaat. Ik drink wel veel alcohol dus daar wil ik op gaan bezuinigen…

Ja het onderzoek is vooral gericht op mensen die een vast inkomen hebben maar daar tegenover ook vaste lasten ( dus mensen met een baan die opzich zelf wonen)

Ik heb wel een inkomen en mijn vaste last is mijn zorgverzekering. Voor de rest woon ik nu bij mijn mama, dus aan mij heb je dan niks :’)

Ik weet niet echt. Soms in 1 keer heel veel als ik een bestelling plaats bij H&M, maar ik geef NOOIT geld uit aan eten, tijdschriften en dat soort dingen die ik niet echt nodig vind. Dus vaak ook helemaal niets.

Ik woon op mezelf en heb ook vaste lasten.
Maar wat wil je precies weten hoeveel geld ik alleen aan leuke dingen uitgeef of ook de boodschappen erbij?

per week gemiddeld niet meer dan 10-20 euro denk ik. Spaar heel veel en geef niet veel geld uit aan kleding e.d.

geen boodschappen, wel inclusief eten en drinken buiten de deur, dus bijvoorbeeld bij wachten op het station

Oh zonder boodschappen zit ik denk ik rond de 20-30 per week. Gaat voornamelijk op aan drank/uitgaan en tijdschriften.

Gemiddeld denk ik €40 per week

100-150 euro per maand.
Hierbij zitten dan dingen die ik koop voor mezelf met shoppen, als we een pizza halen of een bios pakken,ergens iets drinken etc.

Een paarhonderd euro per maand.

Ik gok rond de 60 per maand. Als ik ga shoppen wel meer, maar dat doe ik niet iedere maand uitgebreid. Mijn geld gaat uit aan eten/drinken, cadeautjes etc en aan stappen.