Hoeveel geld gaven jullie uit op Sziget?

Wij gaan dit jaar, maar ik ben benieuwd hoeveel geld je ongeveer kwijt bent. Dan weet ik hoeveel ik de komende tijd nog kan uitgeven (: Ervaringen van andere festivals zijn ook welkom, dan kan ik het een beetje inschatten!

Alvast bedankt!

Wat is het?

^^
k denk een festival.

Haha ja, een festival in Hongarije.

Hoeveel dagen ga je?

Tien, we gaan met de trein dus we zijn er al wat eerder.

Daar ben ik ook benieuwd naar, want ben van plan om volgend jaar te gaan (:

Sowieso zal het eten wel duur zijn op het festival. Maar zou het verder niet weten, sorry!

Ik heb trouwens ook geen idee meer hoeveel geld ik op Lowlands heb uitgegeven, vet dom :pensive:

Het eten valt wel mee, 3 tot 5 euro per maaltijd dus dat zal wel gaan, ik eet sowieso niet zo heel veel dus dat zal wel goed komen. Maar ik hoopte op mensen met ervaring, een vriendin van mij die vorig jaar is geweest (en dit jaar meegaat) gaf rond de tweehonderd euro uit maar dat lijkt me best weinig… Vandaar mijn vraag.

Ik geef op een 1 dag festival al 60-100 euro uit… laat staan 10 dagen :'D

Ik heb in 2010 volgens mij zo’n 400 euro in totaal uitgegeven, inclusief souvenirs, eten, drank, taxiritjes en entree naar een zwemparadijs (2x) en een thermaal bad, musea, uit eten, taxi naar het vliegveld, etc.
Wij waren er wel echt de allereerste dag al (-2).

Ik gaf vorig jaar bij een festival van 5 dagen ongeveer 120 euro uit. We hadden zelf eten meegenomen dus ik hoefde niet zoveel te kopen. (:

Ik heb dit jaar op Rock Werchter (4 dagen) 185 euro uitgegeven aan alleen voedsel-/drankbonnen. En ik eet veel. Sziget schijnt goedkoop te zijn en als je niet veel eet zul je het wat dat betreft wel redden met 300/400 euro. En dan komt er natuurlijk nog reiskosten e.d. bij.

Haha, ik denk dat ik voor de vaste kosten ongeveer 400¤ betaald heb, (kaartje+citypass+vlucht), en daar ter plekke nog eens ca 250¤.

de bier daar is veel goedkoper dan de bier kost hier in nederland op festivals.

in hongarije laten ze altijd leuke stukjes zien van het festival op het nieuws :stuck_out_tongue:

Dus tussen de 250 - 400 euro moet genoeg zijn? Dankjulliewel!

Ja ik denk het wel! Ik denk dat je minimaal 150 en maximaal 320 ¤ uitgeeft daar.

Ik ga ook :grinning: (dit jaar voor het eerst!) .
Maar ik ben voor de vlucht en de ticket al 520 kwijt (Heb pas deze week alles geboekt)… En moet nog extra camping (totaal 32) tickets er bij nemen omdat ik al op 4augustus aankom! En daar ga ik ook nog de citypass kopen (29).
Dus dan ben ik al in totaal 581 eruo kwijt! Dus hoop dat ik daar niet heeel veel geld ga uitgeven, anders wordt het al met al wel heeeel duur :p.