Hoeveel geld besteden je ouders aan jouw kadootjes?

Als je jarig bent, hoeveel geld besteden je ouders/grootouders/andere mensen aan jouw kadootjes? : D

^ mee eens!

2

Ja snap ik, maar ik vroeg het me af xD

Dat wil ik uberhaupt niet eens weten.
Ik vraag er dan ook nooit na. Tenzij ik zelf kom met; dat en dat wil ik hebben.
Zo weet ik dat me vader oordopjes van 40 euro voor me heeft gekocht.

Geen idee
Ik ga zoiets niet vragen

100 euro

maakt me niets uit, tenzij ik iets heel graag wil.
en als het te duur is mag ik zelf mee betalen… dus dan weet ik het wel
maar het gaat mij er zelf vooral om dat het gewoon gezellig is, en dat er überhaupt mensen komen

Geen idee.

Ik ben net 15. En ik heb 15 cadeautjes gehad + een nieuwe kamer. Ik ga maar verder niet vragen hoeveel het heeft gekost.

Als ik jarig ben krijg ik 20 euro -.-

Bah, dit wordt een stoeftopic…

en dat is erg omdat? het gaat toch om het gebaar, en beter iets dan niets :slightly_smiling_face:

Geen flauw idee. Ik hoef niet te weten hoeveel iets heeft gekost. Het gaat ten slotte niet om het bedrag maar om het idee.

Ik weet het niet, en het maakt me ook niet zo heel veel uit. Ik heb liever iets goedkopers waar ik heel blij mee ben dan een duur cadeau dat ik eigenlijk helemaal niet zo leuk vind…

Geen idee maar ik weet wel dat mijn schoonouders meer doen dan mijn ouders. :stuck_out_tongue:

Weet ik, alleen ik vind altijd zo vervelend omdat mijn zusjes altijd cadeautjes krijgen van 40 a 50 euro -en ja, dat weet ik omdat ik er meestal bij ben-
en ja, ik ben bezitterig.

nouja het gaat bij mij meer om het idee dat ze iets geven, maar ze zijn gescheiden en geven allebei los van elkaar 100 euro. en doen soms samen met een kado als het groot is of als ik ergens voor spaar ofzo. anders geeft mijn vader gewoon het geld en mijn moeder verzint wel wat leuks

Het gaat mij niet echt om de waarde van het cadeau, maar ik weet dat mijn moeder meestal rond de 40 euro uitgeeft, en mijn vader 50 (ze zijn gescheiden).

dat boeit me niet zo veel… het gaat mij er meer om dat ze iets geven. Al geven ze me een potlood, dan ben ik al blij.