hoeveel geld aan make-up pm?

Hoeveel geld geef jij uit aan make-up per maand ?
En watvoor merken ? En wat koop je veel, en wat helemaal niet?
Ben benieuwd xxxx

misschien 7 euro ;p.
bijna altijd mascara xd, van essencee.
+max oogpotlood.
+compact powder van catricee.

Weinig, meestal een mascara/nagellak en poeder.

5 euro per maand max. Ik koop meestal in 1x nagellak, mascara, foundation. Maar dat gebruik ik toch bijna nooit, behalve wat mascara soms, en nagellak.
Dus dat is dan 1x per jaar 30 euro, en soms nog een keer nagellak ofzo tussendoor.

ik hou het niet bij, maar toch wel minstens een paar nagellakjes. Verder heb ik alles nog op voorraad dus geen nieuwe dingen nodig. Maar nagellak in een kleur die ik nog niet heb of heel mooi vind kan ik gewoon niet laten liggen :stuck_out_tongue:

ik wacht op aanbiedingen
bv 1+1 gratis of 3 voor 10 euro
en dan koop ik ineens 6 dingen ofzo
dan kun je weer langer verder
maar draag niet zoveel make up dus ben niet maandelijks geld eraan kwijt

merken; l’oreal, sephora, maybelline

ahahha ik heb al 2 maanden geen make-up gekocht :slightly_smiling_face: ong. 10,- in de 2 maanden ofzo soms ook wel 3 maanden :slightly_smiling_face:

Niet…
Ja soms een nagellakje maar verder gebruik ik geen make-up

Meestal 6 euro per 3 maanden voor 2 (verschillende) goedkope mascara’s en een keer per jaar blush van de h&m doe ik echt heel lang mee.

minimaal 50 p/m. Beauty verslaafde

ongeveer 10 euro per maand denk ik!

Bijna niets. Ik koop een nieuwe mascara wanneer die op is en ik koop een nieuw oogpotlood wanneer die op is. Dus dat ligt eraan. En dan nog koop ik de goedkoopste :’)

Ik koop alleen nieuwe mascara en eyeliner als dat op is en soms nagellak. Maar de make-up die ik koop is meestal wel goedkoop dus ik besteedt heel weinig geld daaraan.

haha ind. en dan meestal mascara van esscense van 2,50(aa)

Geen. Alleen af en toe een nieuw nagellak.

Ik koop een keer in de 3 maanden make-up of zo. Gebruik het namelijk niet veel dus ben erg zuinig.
En als ik dan make-up ga halen koop ik mascara, concealer, oogschaduw en foundation. (Oogpotlood heb ik al héél lang niet meer hoeven kopen haha)
Maar dan ben ik zo’n 15 tot 20 euro kwijt per 3 maanden. (5 tot ongeveer 7 euro pm)

O ja en af en toe koop ik nieuwe nagellak bij de hema voor 1,50 of zo.

niet veel…

Hangt er vanaf hoe vaak ik naar de stad ga maar als ik ga elke keer 5 a 10 euro per maand denk ik en dat is dan nagellak ik koop vaak in actie’s dus de ene maand koop ik wel iets en de andere maand weer niets
merken: Catrice, miss sporty, essece, en dat soort goedkope shit

Maximaal ¤30,- per maand.

mua, 20/30 ongeveer denk ik.