hoeveel fouten hebben jullie in het nederlands examen?

Hee meiden, ik ben wel benieuwd hoeveel fouten jullie hebben voor het nederlands examen vmbo’t, als je het tenminste opgeschreven hebt en nagekeken :stuck_out_tongue:

had geen tijd meer om het op te schrijven dus de meerkeuzevragen weet ik niet precies meer maar het meerendeel had ik goed.

had het niet opgeschreven maar voor mijn gevoel was het examen makkelijker met wat ik had geoefend ofzo? en ik was echt blij dat ik geen brief hoefde te schrijven!

Ja ik vond het ook makkelijk, ik had dat examen van vorig jaar geoefend en die vond ik veel moeilijker!

sorry maar is het niet een beetje overdreven om daar een topic voor te openen ? ^^

Op welke site kun je het ook al weer eigenlijk terug zien?

op www.examen.nl,

zo kun je kijken hoe andere mensen het gemaakt hebben en zo kun je zien wat ongeveer de normering is.:wink:

haahahahaah.
ik zat ook bij het examen vorig jaaar & die vond ik juist makkelijker dan dit jaar. ;aa

hoe bereken je dat?:blush:

ik vond het best een aardig examen, heb het ook wel goed gedaan denk ik.
van de 26 vragen heb ik sowieso (die ik onthouden heb) 20 goed
dat is dus zonder de schoolkrantbrief en de samenvatting!
van sommige vragen weet ik mijn antwoord niet meer ;(

je moet ongeveer je score bereken op die site van cito, en daar moet je die samenvatting en artikel bijtellen en dan op www.laks.nl je score invoeren en dan komt daar een punt uit.

hoezo klachten nederlands…
bio was 10x zo erg:O

Algemeen examen topic.