Hoeveel drink jij op 1 avond?

Vroeg me af hoeveel iedereen hier ong. per avond drinkt.
Ik weet van mezelf dat ik teveel drink, of iig dat ik even veel drink
als mijn vriendinnen maar ik ben er iets gevoeliger voor.
Dus kom maar op met die aantallen…

Dat kan heel erg verschillen, soms maar 1 drankje, soms een stuk of 8
Maar eigenlijk nooit meer zo veel dat ik kruipend naar huis moet.

neem aan dat dit over alcohol gaat?

ik drink vrijwel nooit, af en toe op een feestje en dan een stuk of 3/4/5

haha ja wat stom dat ik dat er niet in heb gezet. Maar het gaat dus om alcoholische drankjes…

soms amper, maar soms zo veel dat ik uiteindelijk kotsend op de wc hang op een feest. de dag daarna heb je dan zo hard spijt!

10 drankjes, maar dan neem ik niks sterks, aangezien ik vrij goed tegen alcohol kan ben ik dan net aangeschoten.
Maar ik heb het een aantal keren veel en veeeel te ver laten gaan, dat wil ik nooit meer mee maken.

Niks :’)

licht er trouwens ook aan wat voor feest, als we gaan indrinken drink ik ook altijd een hele fles passie ofzo erbij, en aangezien in niet tegen alcohol kan, valt dat altijd slecht.

Dat verschilt per avond. Maar ik ken mijn grenzen :wink:.

teveel meestal …

schoolfeesten meestal 3 drankjes ofzo, er zijn ook leraren bij en mn hele school natuurlijk haha
hockeyfeesten/andere feesten; nooit meer dan 6
feesten van vrienden; 1/2 maar dat is gwn voor de gezelligheid

ik ben ook nog maar 14 en ben nog nooit dronken geweest ofzo en soms drink ik ook gewoon helemaal niets

Maximaal 5, niet meer.

Als ik uitga meestal 1 tot 3 alcoholische drankjes. Met feestjes bij mensen thuis vaak iets meer, een stuk of 5/6 drankjes. En gewoon in het weekend thuis vaak een wijntje bij het eten.

Verschilt echt heel erg.
Als ik écht uit ga en dan ook echt van plan ben om lang door te gaan, best veel.
Niet zoveel dat ik niet meer op mn eigen benen kan staan, maar dronken ben ik dan wel te noemen.
Dat is lang niet iedere avond/keer, het moet wel gezellig blijven natuurlijk, en zo vaak ga ik niet uit.

Ik ben 1x echt dronken geweest.
Maar nu weet ik dus echt wanneer ik te ver kan gaan en wanneer niet, en teveel drinken doe ik dus niet meer.

Dat ligt aan mijn dronk. Ik snap er niks van maar soms kan ik veel drinken en gebeurd er niks, en soms drink ik 3 wijntjes en dan sta ik al op mijn kop.