hoeveel drank?

hai,
ik geef waarschijnlijk m’n verjaardag voor vrienden,
maar hoeveel drank zouden jullie halen voor 16personen waarvan ongeveer 6jongens?
x

Dat ligt toch helemaal aan die personen?
Ik heb met 16 mensen waarvan 6 jongens 2 kratjes bier nodig en verder behoorlijk wat flessen voor mixjes.

Gewoon niet teveel, en vragen of ze zelf wat meenemen als ze bang zijn wat tekort te komen. :’)

een paar kratjes bier sowieso, maar niet te veel mixjes! anders gaan mensen bv. een half glas malibu inschenken en een klein beetje cola erbij.
En dan ben je zo door je flessen heen…

1. Wat boeit t? Je koopt ze zodat ze daar opkunnen.
  2. Ik ken gelukkig mijn vrienden goed genoeg om te weten dat ze dat niet doen, wrss zij ook.
    Bovendien drinken ik en mijn vriendinnen alleen maar mixjes, dus het verschilt gewoon totaal per persoon.

ligt er ook aan hoe lang je feestje duurt :stuck_out_tongue:
16 mensen, van 9 tot 1, is 4 uur
2.5 bier per persoon per uur? :stuck_out_tongue: is 2.5*4*16=160 bier? :stuck_out_tongue:
dat klinkt wel heel veel…
tien kleine kratjes? :stuck_out_tongue:

maar ik drink eigenlijk alleen maar bier :stuck_out_tongue:

Ligt aan de personen. Grote drinkers?

eeuhmm 1meisje drinkt helemaal niet,
en 3haastniet.

Ik zou gewoon 6 flessen droge witte wijn halen, 2 zoete witte wijn en 1 á 2 kratjes bier.

10 flessen wijn…
en twee kratten bier?

mijn afgelopen verjaardag heb ik gehaald:
2 flessen rooie wodka 2 normalen flessen wodka, een fles malibu, 1 krat bier, 2 flessen wijn(zijn niet eens open gemaakt), een pak flugel een pak jills, een fles boswandeling, een fles cointreau, en een fles wiskey. En dan nog allemaal fris, 6 flessen cola enzo maar ik weet het allemaal niet meer zo goed:P 2 flesse lime om woka lime mee te maken, 20 blikjes enegydrank voor rooie vodka redbull.

Hmm dat was het volgens mij zohn beetje kwa drank:P

bedanktt voor de reacties!

Als je mixjes gaat maken, haal dan de nepmerken van drank!
Ik heb ook een groot feest gegeven en dat scheelt echt heel erg veel geld, en is even lekker!

Laat ze allemaal wat meenemen?